נדל"ן ותשתיות

ליאור נרקיס בעסקה נוצצת: זו הווילה החלומית בה עבר לגור

אחרי שתחילה עבר למגדלי יוקרה בשכונת צמרת בתל אביב, בעקבות הגירושים מאשתו ספיר ועזיבת ביתם המשותף בסביון, נראה כי המעבר היה זמני בלבד. כעת, הוא מצא את מקומו בדירת גג יוקרתית ביפו, הצופה אל הים
מערכת ice | 
ליאור נרקיס (צילום טל עבודי)
ליאור נרקיס, אחד הזמרים המובילים בישראל, עובר תקופה מאתגרת בחייו האישיים. לאחר שנים של מאבקים בזוגיות, הוא ואשתו ספיר החליטו לסיים את נישואיהם. החלטה זו הובילה לשינויים משמעותיים בחייו של נרקיס, כולל עזיבת ביתם המשותף בסביון - מקום שהיה מוקד לאירוח ותמיכה בחיילים במהלך המלחמה האחרונה. הפרידה מהבית ומהמשפחה מסמלת סוף של תקופה, אך גם פתיחת דף חדש בחייו של הזמר.
בעקבות הגירושים, נרקיס יצא למסע של חיפוש עצמי ומקום חדש לקרוא לו בית. תחילה עבר למגדלי יוקרה בשכונת צמרת בתל אביב, אך נראה כי המעבר היה זמני בלבד. כעת, הוא מצא את מקומו בדירת גג יוקרתית ביפו, הצופה אל הים. בחירה זו משקפת אולי את רצונו של נרקיס להתרחק מהמולת העיר ולמצוא שלווה בנוף הימי המרגיע.

למרות המשבר האישי, נרקיס ממשיך לשמור על קשרים חברתיים ומקצועיים. ביקורו של חברו הטוב, הזמר איתי לוי בדירתו החדשה מעיד על מערכת התמיכה החזקה שיש לו בתעשיית המוזיקה. קשרים אלה עשויים לשחק תפקיד חשוב בתקופת ההסתגלות שלו למציאות החדשה, ואולי אף להוות השראה ליצירה מוזיקלית חדשה.
בעוד שהגירושים מסמנים סוף של פרק אחד בחייו של נרקיס, הם גם פותחים אפשרויות חדשות. המעבר ליפו והשינויים בחייו האישיים עשויים להוות קרקע פורייה ליצירה מוזיקלית חדשה ומרגשת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה