תרבות ופנאי

ליאור נרקיס הפך את הפרידה הכואבת לרשמית וחתם על ההסכם

הזמר הישראלי האהוב עלה לכותרות לאחרונה רבות בעיקר אמירותיו בהקשר למלחמה שגרמו לסערה תקשורתית, אך גם בעקבות הכחשותיו בנוגע למשבר בחיי הנישואין, כעת נחשף כי נראה שאין מנוס מפיצול כוחות בין השניים
מערכת ice | 
ליאור וספיר נרקיס (צילום קשת 12)
לפני מספר ימים ליאור נרקיס הבהיל את מעריציו לאחר שדווח כי הזמר פונה לבית החולים, לאחר שלא חש בטוב וחווה סחרחורות וחולשה על הבמה באילת. לאחר שטופל במשך כיממה באינטנסיביות הוא שוחרר לביתו במרכז הארץ.
זו לא הצרה היחידה שהייתה לנרקיס בקופה האחרונה. על אף ניסיונות מצד הזמר ובת זוגו, ספיר, להראות לעולם שהכל בסדר ואין משבר, נאלצו לבסוף השניים להודיע לאחרונה על פרידה וסיום חיי הנישואין.
היום (רביעי) דווח באתר TMI כי הזוג הפך את הפרידה לרשמית וחתם על הסכם ממון, ובכך לסיים את 15 שנות הנישואין שלהם. כזכור, השניים פרסמו על לאחרונה על הפרידה ועל כך שבעקבותיה, הזמר עזב את הבית המשותף בסביון.
נרקיס עלה לכותרות לאחרונה פעמים רבות בגלל אמירותיו בנוגע למלחמת חרבות ברזל והמצב במדינה. לא כולם אהבו את דבריו של נרקיס שיצרו מספר סערות וכזכור, אף הביאו לכך שנרקיס היה אמור להשתתף בקמפיין של בנק דיסקונט עם רותם סלע, אך השתתפותו בוטלה בעקבות הסערה שנוצרה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה