תרבות ופנאי

ליאור נרקיס נופל קורבן להתחזות: "זה הפך למטרד"

לאחר שעוקבת אחר התלוננה: "כבר כמה ימים אני מקבלת בפייסבוק שלי בקשות חברות מעמודים של ליאור נרקיס. לתשומת ליבך ליאור זה הפך למטרד", נרקיס קרא לעוקביו להיות ערניים ולא לאשר בקשות או ללחוץ על לינקים חשודים
מערכת ice | 
ליאור נרקיס (צילום טל עבודי)
ליאור נרקיס, מהזמרים המובילים בישראל, ניצב בפני אתגרים משמעותיים בתקופה האחרונה. מעבר להתמודדותו עם גירושים מאשתו ספיר, נרקיס נאלץ להתמודד גם עם איום דיגיטלי מטריד - התחזות לזהותו ברשתות החברתיות.
הגירושים מספיר, אם שלושת ילדיו, מהווים משבר אישי עמוק. ספיר שיתפה בכנות את הקושי שבתהליך, אך הדגישה את מחויבותם המשותפת לילדים: "זו תקופה לא נעימה... אבל אנחנו משפחה ותמיד נשאר משפחה". אבל מסתבר שפצצה אחרת חיכתה מעבר לפינה.

במקביל, על פי הפרסום ב-TMI, נרקיס גילה כי מתחזה מנצל את שמו ברשתות החברתיות. הוא הזהיר את מעריציו מפני עמוד מזויף השולח בקשות חברות ולינקים חשודים, שעלולים לגרום להשתלטות על חשבונות המשתמשים.
לאחר שעוקבת אחר התלוננה: "כבר כמה ימים אני מקבלת בפייסבוק שלי בקשות חברות מעמודים של ליאור נרקיס. לתשומת ליבך ליאור זה הפך למטרד", נרקיס קרא לעוקביו להיות ערניים ולא לאשר בקשות או ללחוץ על לינקים חשודים.
תופעת ההתחזות אינה ייחודית לנרקיס. לאחרונה, הזמר שמעון בוסקילה חווה מקרה דומה, שאף הוביל לפנייה למשטרה. מקרים אלו מדגישים את הסכנות הדיגיטליות האורבות לאמנים ולמעריציהם כאחד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה