בריאות

ליאור נרקיס חוטף מכה נוספת: פונה לבית החולים באמצע הופעה

נרקיס נאלץ לפנות לבית החולים באילת באמצע הופעה. הזמר, שסבל מדלקת גרון ימים ספורים קודם לכן, חווה חולשה וסחרחורות על הבמה. צוות ההפקה פעל במהירות ופינה אותו לטיפול רפואי. לאחר יממה של טיפול אינטנסיבי, הכולל עירוי נוזלים ואנטיביוטיקה, שוחרר נרקיס לביתו בתל אביב
מערכת ice |  2
ליאור נרקיס (צילום טל עבודי)
ליאור נרקיס, אחד הזמרים המובילים בישראל, עובר תקופה מאתגרת בחייו האישיים והמקצועיים. לאחרונה, נחשפו מספר אירועים משמעותיים בחייו של הזמר, המציירים תמונה מורכבת של חיי האמן מאחורי הזרקורים.
לפני מספר ימים, נרקיס נאלץ לפנות לבית החולים באילת באמצע הופעה. הזמר, שסבל מדלקת גרון ימים ספורים קודם לכן, חווה חולשה וסחרחורות על הבמה. צוות ההפקה פעל במהירות ופינה אותו לטיפול רפואי. לאחר יממה של טיפול אינטנסיבי, הכולל עירוי נוזלים ואנטיביוטיקה, שוחרר נרקיס לביתו בתל אביב. אירוע זה מדגיש את הלחץ הפיזי והנפשי שחווים אמנים מצליחים, ואת הצורך באיזון בין קריירה תובענית לבין בריאות.

במקביל לאתגרים הבריאותיים, נרקיס מתמודד עם שינויים משמעותיים בחייו האישיים. בתחילת החודש, הוא ואשתו ספיר הודיעו על פרידתם לאחר 15 שנות נישואין. בעקבות זאת, עזב נרקיס את ביתם המשותף בסביון ועבר להתגורר בשכונת צמרת היוקרתית בתל אביב. הפרידה, שהפתיעה רבים מעריציו, מעלה שאלות לגבי ההשפעה של חיי הזוהר על מערכות יחסים אישיות.
כאילו לא די בכך, נרקיס מצא את עצמו במאבק משפטי מול חברת הביטוח שביטחה את ביתו הקודם בסביון. הזמר הגיש תביעה על סך כחצי מיליון שקלים בגין נזקי הצפה שנגרמו לביתו. מקרה זה מדגיש את המורכבות הכלכלית והמשפטית שעשויה ללוות חיים של ידוען, גם מעבר לזרקורים.
למרות האתגרים הרבים, נרקיס ממשיך להופיע ולשמור על מעמדו כאחד מהזמרים המובילים בישראל. יכולתו לשלב בין התמודדות עם משברים אישיים לבין המשך פעילות מקצועית אינטנסיבית מעידה על חוסן נפשי ומסירות לאמנות ולקהל.
סיפורו של ליאור נרקיס מספק הצצה נדירה אל מאחורי הקלעים של חיי הזוהר. הוא ממחיש כיצד הצלחה מקצועית יכולה להיות מלווה באתגרים אישיים, בריאותיים ומשפטיים. עם זאת, יכולתו של נרקיס להמשיך ולהופיע למרות הקשיים מדגימה את המחויבות והתשוקה שלו למוזיקה ולקהל המעריצים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ליאור
    נאוה 07/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכון שהוא משמח אותנו אבל לפניי הכל שישמחמאת משפחתו
    סגור
  • 1.
    איזה גבר כל זה הוא עושה רק לשמח אותנו
    יוסף 07/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש לא עבור כסף איזה צדיק גמור
    סגור