תרבות ופנאי

ליאור נרקיס גרם לבהלה: מדוע כל ההופעות שלו בוטלו?

הזמר אשר היה אמור להופיע בארה"ב, העלה פוסט לאינסטגרם ובו הודיע כי ההופעות שלו מבוטלות בשל "סיבות ביטחוניות". לאחר שיצר בהלה אצל הגולשים (ברקע עליית האנטישמיות גם בארה"ב), הוא תיקן והבהיר כי מדובר ב"סיבות בירוקרטיות"
מערכת ice | 
ליאור נרקיס (צילום טל עבודי)
זמרים ישראליים רבים הופיעו במהלך המלחמה בפני הקהילות היהודיות בעולם ובארה"ב בפרט, בין היתר בשביל להעלות את המורל במקומות בהם סובלים מאנטישמיות רבה עקב המלחמה המתמשכת כנגד החמאס. ליאור נרקיס שיתף בחשבון האינסטגרם שלו כי גם הוא היה אמור לקיים כמה הופעות בארה"ב, אך הוא נאלץ לדחות אותן מסיבה שהצליחה ליצור בהלה אצל המעריצים – עד אשר הוא הבהיר את עצמו מחדש.
בפוסט שהעלה כתב נרקיס: "קהל אהוב ויקר שלי, למרות שאני כבר כאן בארה"ב נבצר ממני לקיים את ההופעות שתוכננו עקב סיבות בירוקרטיות". בהמשך הסביר את הסיבה לכך: "הובטח לנו שנקבל ויזת אומן שנוכל להופיע כחוק, מכך שעד רגע זה לא התקבל האישור המבוקש – לצערי אנחנו נאלצים לדחות את כל ההופעות בארה"ב". את הפוסט סיים כי הוא מתפלל לבשורות טובות ומקווה לפגוש בקרוב את המעריצים. אז מדוע הצליח לגרום לבהלה?
 
 
למעריצים ורוכשי הכרטיסים הוסבר בהתחלה כי מדובר ב"סיבות ביטחוניות" מה שהצליח ליצור סערה רבה. זמן קצר לאחר מכן הזמר ערך את הפוסט, הבהיר את כוונותיו, והמשתמשים הבינו כי מדובר בסך הכל בתהליכים בירורקטיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה