ויראלי

אנה ארונוב משתפת בדאגה: "מפה לשם אנחנו בדרך לניתוח"

בן זוגה של אנה ארונוב עבר ניתוח דחוף בעקבות פציעה ממושכת בברך. ארונוב הקפידה לשתף על כל התהליך בחשבון האינסטגרם שלה: "מפה לשם אנחנו בדרך לניתוח"
מערכת ice |  4
אנה ארונוב (צילום אינסטגרם @aronovanna)
סוף שבוע מלחיץ במיוחד עבר על שופטת רוקדים עם כוכבים, אנה ארונוב ועל בן זוגה אייל אלגבי. ארונוב שיתפה שבן זוגה נכנס לניתוח דחוף בעקבות פציעה בברך ממנה הוא סובל במשך זמן רב.
ארונוב שיתפה את עוקביה בחשבון האינסטגרם בכל התהליך: "זוכרים את כל הסאגה של הברך של אייל שהוא לא הצליח ללכת ואמרו 'יש ניתוח' ואז הוא הצליח ללכת ואמרו 'אין ניתוח? עבר קצת זמן, מפה לשם, אנחנו בדרך לניתוח. ויש כאן גם קביים. יהיה בסדר".
לאחר הניתוח ארונוב עדכנה את העוקבים שהכול בסדר וכתבה: "זהו, הוא יצא מהניתוח. הכל עבר בשלום, אני בחדר לבד, כבר שעתיים, אבל לא הצלחתי לנוח. אני בלחץ, אבל בהמתנה.
הוא יצא כבר מהניתוח. הוא עדיין בהתאוששות. לא ראיתי אותו. הרופא דיבר איתי, הכול עבר בשלום." ארונוב סיפרה כי: "מתאוששים מזה (מהניתוח) תוך שבועיים שלושה. זה יתחיל בקביים וכאבים, אבל זה עבר טוב ויהיה טוב". אלגבי סיפר כי הפציעה קרתה "מה באמת קרה? התכופפות בחנות צעצועים."
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אנה אהרונוב
    אורנה לוי 08/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בריאות שלימה
    סגור
  • 3.
    אנה ארונוב
    שימשי 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הסויה ומנותקת את מי מעניין הניתוח דל הבן זוג שלה כשיש אלפי חיילים פצועים ומאות קטועי גפיים והיא ההוכחה שקואורדינציה טובה לא מעידה על חוכמה
    סגור
  • 2.
    ??
    מימי 08/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנושקה אהובתי באמת .כמה צרות יש למישפחות במדינה? ניתוח ועים היתי כותבת ש אני צריחה ניתוח היה מענין אותך או אחרים ? בריאות לכולנו ו בשורות טובות אוהבת אותך באמת
    סגור
  • 1.
    אנה ארונוב הניתוח
    אילנה 08/2024/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אל תידאגי, זה לא ניתוח מסובך, הוא ייצא מזה. רפואה שלמה חמודה?
    סגור