ויראלי

השחקנית הישראלית בחרדה: "הרגשה שאיראן תתקוף היום"

השחקנית הישראלית שרי גבעתי חושפת כי הימים האחרונים מלווים אותה בתחושות חרדה, ובשביל להתמודד איתן היא החליטה לנקוט בפעולה מיוחדת
מערכת ice | 
שרי גבעתי (צילום יוטיוב: כאן חדשות - תאגיד השידור הישראלי)
השחקנית הישראלית שרי גבעתי חושפת כי היא חווה התקפי חרדה רבים מאז החדשות על מתקפה איראנית שעתידה להתרחש בתקופה הקרוב. גבעתי החליטה להתמודד עם החרדה בדרך מקורית וליצור סרטון של איך "מכינים מתכון של התקף חרדה".
בסרטון שהעלתה אתמול (שני) לחשבונה ברשתות החברתיות אמרה גבעתי "קמתי בבוקר ונזכרתי שכבר כמה ימים לא היה לי התקף חרדה כמו שצריך אז החלטתי להכין אחד מאפס".
גבעתי פירטה כיצד היא מכינה את 'התקף החרדה': "אז אני מתחילה מהמרכיבים המוכרים. קצת יש לי הרגשה שאיראן היום תתקוף, מוסיפה לזה 'איך כיפת ברזל לא מיירטת את הכטב"מים', קוצצת מעט 'אנחנו מדינה מוקפת מחבלים' וכמובן מוסיפה, בקצב הזה 'כולנו נקרוס כלכלית', ו'הקרע בעם יגמור אותנו'. אחר כך אני מוסיפה קצת טאץ' אישי של 'אמאל'ה מה אני עושה עם החיים שלי', מוסיפה קצת 'די לא יצא ממך כלום' וכף גדושה של 'את לא מעניינת את אף אחד' עם נגיעה קלה של 'את פשוט לא מוכשרת' וכמובן שום התקף חרדה לא יוצא מושלם בלי להשוות את עצמי לאנשים שאני לא באמת מכירה באינסטגרם וזהו. יצא חזק, באמת שאפשר להרגיש את כל המרכיבים. נתראה בהתקף הבא".
 
@saraigivaty המתכון המנצח #התקףחרדה #מתכוניםמהירים ♬ original sound - saraigivaty
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה