תרבות ופנאי

נרקיס: "שנרקוד ברחבה של בית המקדש, שהבורא יפנק אתכם"

נרקיס ממשיכה לרגש את העוקבים שלה ברשת החברתית "אינסטגרם". בסטורי שפרסמה, כתבה נרקיס: "תכף שוקעת השמש וזה התאריך העברי שלי ח' באב, יום הולדת לפני חורבן בית המקדש הראשון והשני. אני רוצה לברך את כל מי שהעיניים שלו מגיעות לכאן: שנרקוד ביחד ברחבה של בית המקדש, כולנו ביחד ללא הבדל בינינו"

 

מערכת ice |  2
נרקיס (צילום אינסטגרם narkisofficia@)

נרקיס פרסמה היום (ראשון) סטורי ברשת החברתית "אינסטגרם" אותו היא הקדישה ליום התענית תשעה באב, אשר יחול ביום שלישי הקרוב. הזמרת האהובה סיפרה לעוקביה ברשת החברתית כי יום הולדת העברי שלה חל לפני יום התענית תשעה באב, במהלכו מציינים את חורבן בית המקדש.

"תכף שוקעת השמש וזה התאריך העברי שלי ח' באב, יום הולדת לפני חורבן בית המקדש הראשון והשני. אומרים שהתאריך העברי זו סגולה לברך אחרים אז אני רוצה לברך את כל מי שהעיניים שלו מגיעות לכאן: שנרקוד ביחד ברחבה של בית המקדש, כולנו ביחד ללא הבדל בינינו", כך כתבה נרקיס לעוקביה ברשת החברתית. 
הזמרת האהובה המשיכה לרגש את העוקבים שלה ולשלוח להם מילים חמות. בהמשך הסטורי, כתבה נרקיס:  "שינזול עליכם שפע עצום מהשמיים, שתתאהבו בעצמכם כמו שהבורא אוהב אתכם, שיתמלאו משאלות ליבכם לטובתכם העליונה, שהבורא יפנק אתכם ויחזיר לנו את החטופים שלנו. שנתמלא באהבת חינם, שלא יקרה שום נזק לאף אחד מישראל. שנמשיך להיות אור לגויים, אוהבת אתכם מאוד". 

(צילום: narkisofficial@)

לאחרונה סיפרה נרקיס על החלומות הגדולים שהיא מעוניינת להגשים במסגרת הקריירה המוסיקלית שלה. "אני רוצה לעבוד עם המפיקים הכי גדולים, עם השמות הכי גדולים שיש בעולם. אני רוצה שכל היוצרות הגדולות שאני מעריכה מאוד כמו ריהאנה וביונסה יהיו חברות שלי ונעשה יצירה ביחד. אני רוצה להניף את הפסל של הגראמי ולהגיד ישתבח שמו לעד. שיגעון".
 

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תנחתי נשמה ורדי לקרקע
    תומר 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גמורה
    סגור
  • 1.
    טיפשה
    צדי 08/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עוד כפייה דתית.את לא מעניינת עם השמיכה על ראשך.
    סגור