ויראלי

טדי שגיא נחשף: איך נראים חיי המיליארדר הישראלי בדובאי?

אשתו של הטייקון, יעל נזרי, חושפת איך נראים החיים במדינה הערבית: "מאוד אוהבת לגור בדובאי. הילדים נחשפים להרבה תרבויות ולמגוון של אנשים. אני עושה עבודה בדובאי, לחבר אותם לארץ, לדת, לחגים ולימי שישי. לא משנה איפה אנחנו בעולם, אנחנו תמיד עושים קידוש בשישי בערב"
מערכת ice |  7
טדי שגיא (צילום יחצ, shutterstock)
טדי שגיא ואשתו יעל נזרי חוגגים את החיים. המיליארדר הישראלי מהבולטים ביותר, חי בדובאי ונראה, לפחות על פי הראיון שמספקת אשתו ל-YNET שיש לו את כל הסיבות לשמור על שלווה בימים טרופים אלו שעוברים על ישראל.
נזרי מספרת: "בגדול, אנחנו חיים בדובאי עכשיו. ברגע שהילדים נכנסים למסגרות של בתי ספר, יש פחות אפשרות לחיים על הקו. הם מתחנכים במסגרת בינלאומית ולומדים באנגלית. יש להם גם שיעורים בעברית בבית הספר. אני מאוד אוהבת את ישראל. ישראל זה המקום שממלא לי את הנשמה, אבל אני גם מאוד אוהבת לגור בדובאי. הילדים נחשפים להרבה תרבויות ולמגוון של אנשים. אני עושה עבודה בדובאי, לחבר אותם לארץ, לדת, לחגים ולימי שישי. לא משנה איפה אנחנו בעולם, אנחנו תמיד עושים קידוש בשישי בערב. אני בן אדם מאמין ובאתי מבית מסורתי בקריית שמונה. חשוב לי באופן אישי שלילדים שלי יהיה חיבור לזה. זו עבודה יותר קשה, כי בארץ הילדים מקבלים את זה במסגרות החינוך. אבל אני רוצה שהם יידעו שהם מיוחדים".

עוד היא חשפה על חיי החברה שלה שם: "בדובאי החברות והחברים שלי הם חברים שלי, כי הם חברים של יעל. אין להם מושג מה הרקע שלי, מי אני ומאיפה באתי. אם הם אוהבים את יעל – אנחנו חברים. אני אוהבת את זה. בסוף החברות האמיתיות הן תמיד מהארץ. יש משהו במנטליות שלנו, שהוא אחר. מבחינתי, חברות עמוקה יכולה להיות רק עם חברות מהארץ".
כידוע, טדי שגיא, יליד 1971, הוא יזם ואיש עסקים ישראלי-קפריסאי, מייסד החברות פלייטק (Playtech) וסייף צ'ארג' (SafeChargeובעליו של מתחם הקמדן מרקט – מהאטרקציות התיירותיות הבולטות בלונדון, אותו רכש ב-2014 תמורת סכום המוערך בכ-2.5 מיליארד שקלים.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    נזרי
    צנה 08/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הילדים לא מחוברים איתה כי שמעו וידעו שרודפת בצע וזה הכי חשוב לה את הילדים עשתה תמורה כסף זה ידןע בדלתות סגורות תדי ראה וספג
    סגור
  • 4.
    ??
    מוקי 08/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם כל כך אכפת לך מדת וישראל אז למה גרה בדובאי?!ו
    סגור
  • 3.
    הם פרודים
    הם נפרדו 08/2024/09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הוא מוקף נשים צעירות
    סגור
  • יאללה מיאמי
    רפאל 09/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בטח לא סתם קנה שם בית.
    סגור
  • חטטנים (ל"ת)
    מה אכפת לכם 08/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    יעל שגיא
    רות יהל 08/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 2
    יישר כוח גדול ליעל ששומרת על ערכי היהדות גם בחו"ל. בהצלחה בעזרת השם.
    סגור
  • 1.
    ילה על החטופים. העיקר עושה קידוש
    קשקש 08/2024/09
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אנשים שיכולים לעשות אבל שוחים בכסף שלהם. ומה אם אלה היו הילדים שלכם. גועל
    סגור