ויראלי

נגה ניר נאמן נחשפת על ידי גיא לרר: "קצת כעסתי"

אחרי הבדיקה של העיתונאית את המחירים בסופר הצינור, הודה לרר כי: "קצת כעסתי על התנאים המחמירים שקיבלנו, רבנו קצת. לא חשוב. ניצחנו גם את זה ובפער ניכר. והכי מצחיק? לדעתי אפשר להוריד עוד. עובדים על זה, מבטיחים"
מערכת ice |  3
נגה ניר נאמן (צילום אינסטגרם/ נגה ניר נאמן)
לאחר שנגה ניר נאמן בדקה את המחירים בסופרמרקט הצינור, שהיה לאחד הקמפיינים השאפתניים ביותר שראתה הטלוויזיה בישראל ובמיוחד של רשת 13. מגיש 'הצינור' גיא לרר שהחליט לפתוח בתל אביב ובהמשך בבאר שבע, מרכול שימכור רק מוצרים מיבואנים מקבילים או ממותגים זולים במיוחד וזאת כדי לעורר תגובה בקרב צרכנים שיחסכו מאות שקלים בכל קנייה, החליט להתייחס לבדיקה של כתבת הצרכנות של הערוץ.
מגיש הצינור כתב: "הי זה לרר, נגה ניר נאמן היא כוהנת הצרכנות של ישראל והיא עיתונאית עם אינטגרטי מוגזם. בגלל שאני עובד אתה באותו ערוץ, היא הגיעה לסופר שלנו קשוחה במיוחד. במקום להשוות אותנו לסופר זול אחר, או לממוצע המחירים בישראל, השוותה מוצר מוצר שלנו למוצר הכי זול בכל קטגוריה מבין כל הסופרים בעיר (כולל מבצעים)".

עוד הוא הוסיף על הבדיקה שעברו המוצרים: "כלומר - אם הייתם מלקטים את המוצר הכי זול שיש לכל סופר להציע ומחברים לסל גלאקטיקוס כזה - האם הייתם מצליחים להרכיב סל זול יותר מהסופר שלנו?"
לסיום הודה לרר כי: "קצת כעסתי על התנאים המחמירים שקיבלנו, רבנו קצת. לא חשוב. ניצחנו גם את זה ובפער ניכר. והכי מצחיק? לדעתי אפשר להוריד עוד. עובדים על זה, מבטיחים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    נוגה ניר נאמן
    אלונה אלון 07/2024/20
    הגב לתגובה זו
    1 2
    בלתי נסבלת מחרידה. מיד מעבירה ערוץ
    סגור
  • 2.
    נוגה ניר נאמן (ל"ת)
    אלונה אלון 07/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    מרבית האנשים קונים בסופר אחד או שניים
    צודק 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למי יש זמן לרוץ בין 100 סופרים ? אולי לנגה ?
    סגור