ויראלי

למבוגרים בלבד: אליקו ללירז - "זה ממש לא יפה ולא בסדר"

איש התקשורת וזוגתו הצעירה נצפו צמודים מתמיד. בסרטון דביק שהעלו לרשת החברתית אינסטגרם הם החליטו לשתף את העוקבים בנשיקה פומבית. שדרן רדיו לב המדינה עקץ: "אמרתי ללירז שזה לא יפה להתנשק בציבור, חבר'ה אתם צודקים". אחר כך אמר: "כמה אני אוהב אותך" -  וארז השיבה: "אני יותר"
מערכת ice |  3
אליקו וארוסתו לירז ארז (צילום אינסטגרם/ eliko_91fm)
איש התקשורת אליקו כהן וזוגתו הצעירה ממנו בכמעט שלושה עשורים לירז ארז לא מפסיקים לספק כותרות. בסטורי צמוד במיוחד שפורסם ברשת החברתית אינסטגרם נראים השניים כשהם דביקים מתמיד. "אמרתי ללירז שזה לא יפה להתנשק בציבור", אומר אליקו בתיעוד הקרוב. "זה ממש לא יפה, לא בסדר, חבר'ה אתם צודקים", אמר באירוניה.
"אנחנו לא נתנשק בשידור ולא ננשק בציבור, אתם צודקים, אוקיי", אמר אליקו ומיד הדביק נשיקה רטובה לאהובתו לעיני הצופים ההמומים בסטורי. "אני אוהב אותך, כמה אני אוהב אותך", אמר אליקו בסיום הסרטון. "אני אוהבת יותר", ענתה לירז. "אני שרוף עלייך", השיב לה אליקו.
 
לאחר ששיתפה תמונה מרגשת עם בנה הבכור ג'ון ועם בן זוגה לשעבר, אליקו, לירז ארז נצפתה לאחרונה בקניון רמת אביב יחד עם השדרן המפורסם. בתיעוד שפורסם על ידי פנאי פלוס, אשר יצר עניין רב בקרב הגולשים, נראו השניים מביעים חיבה לעיני הנוכחים בקניון.  לפני מספר ימים ארז שיתפה את עוקביה באינסטגרם בתמונה בה תועדו השניים יחד עם בנם הפעוט ג'ון.

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מקנא בשיער השופע של אליקו המלך (ל"ת)
    אייל 07/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מה איכפת לאנשים מה בני אדם מבוגרים עושים יחד בחייהם ?
    גבר 07/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיהיה מבוגר ממנה ב50 שנה או שהיא תהיה מבוגרת ממנו ב50 שנה. מה זה ענינכם מה זוגות עושים בינהם או מה הפרש הגילים ביניהם ? חוץ מזה את מי הזוג הזה בכלל מעניין ? מה הם תרמו לאנושות ?
    סגור
  • 1.
    הקאתי קצת בפה, נורא. (ל"ת)
    משה 07/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור