משפט

אליקו ולירז בדרך לבית המשפט? הסכסוך המתוקשר עולה מדרגה

לאחר הלידה בשידור חי, טקס הענקת השם ג'ון לבנם הפעוט, והפרידה המפתיעה שגררה את ביטול החתונה בין השניים - לירז שכרה את שירותיה של עו"ד לענייני משפחה. מכתב שנשלח מטעמה אוסר על אליקו להתראיין בנוגע לפרשה
מערכת ice |  4
אליקו וארוסתו לירז ארז (צילום אינסטגרם/ eliko_91fm)
תחזיקו חזק, כי אנחנו כבר לא עומדים בזה. סבך הטלטלות במערכת היחסים בין מגיש הרדיו אליקו לבין בת זוגו לירז ארז - עולה מדרגה. לאחר הלידה בשידור חי, טקס הענקת השם ג'ון לבנם הפעוט, והפרידה המפתיעה פחות משבועיים לאחר האירוע שגררה את ביטול החתונה, הסכסוך צפוי לעבור לתחומי בית המשפט. 
על פי חשיפת "ישראל היום", לירז שכרה את שירותיה של עורכת הדין לענייני משפחה שגית ארגמן הוט. על פי גורמים המעורבים פרטים, אמש (שלישי) נשלח מכתב מטעמה האוסר על אליקו להתראיין על אודות לירז. הסיבה להוצאת המכתב היא החלטתו התמוהה של איש התקשורת לעלות לשידור ברדיו 91 ולהבטיח לעוקביו שידור שבו יספר סודות ופרטים ממערכת היחסים.
לפני שלושה שבועות נולד ג'ון, בנם המשותף של שדרן הרדיו אליקו (47) וזוגתו לירז ארז (19). לא עברו שבועיים וכבר פרץ בין השניים סכסוך בעקבותיו עזבה לירז את ביתם עם בנם הפעוט וחזרה לבית אמה בצפון תל אביב. אליקו, שלא ראה את בנו שאז שלירז עזבה איתו את הבית, דורש לראות את הילד מחוץ לבית אמה, אך לירז מסרבת לאפשר זאת ומתעקשת שהמפגש ייערך בנוכחותה. 
 
בעקבות הפרסום הגיבה לירז לפני זמן קצר: "הזמנתי את אלי לבוא לבית שלי. תינוק בן שבועיים יונק, לא מטיילים איתו בחוץ. הוא סירב לבוא. כנראה שהפרסום העצמי שלו חשוב לו יותר מטובת התינוק שלנו". במקביל לוויכוח על המפגש עם הילד, השניים הסירו עוקב אחד לשנייה בחשבונות האינסטגרם. מקורבים ללירז סיפרו כי האם הטריה נמצאת במצב לא פשוט מאז הפרידה ומסתגרת בבית. 
 
אליקו ולירז התארסו בחודש אוגוסט האחרון, אחרי שמונה חודשים של זוגיות מסוקרת שידעה עליות ומורדות, הפסקות וחזרות. השניים אף זכו לחיקוי בתוכנית הסאטירה "ארץ נהדרת". בין השניים קיים פער גילאים של 28 שנה. את הלידה של ג'ון (פירושו בפרסית: נשמה), שידר אליקו בשידור חי ברשתות החברתיות, היישר מחדר הלידה, לעיני עשרות אלפי צופים. מהלך זה עורר תגובות קשות מצד הצופים ומצד חבריו למקצוע. זהו הילד הרביעי של אליקו והראשון של לירז. 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מלך היופי
    ארז 03/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך מכוער כזה הולך עם ילדה בת 19 לא סביר שזה יחזיק זמן לקום בבוקר לראות את אליקו
    סגור
  • 3.
    אליקו רוצה לעשות כסף מהאישה והתינוק. לא כסף לא שווים. (ל"ת)
    חנה 03/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אלירז ואליקו
    רויטל 03/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אליקו ואלירז אתם מתוקים ביחד הבן שנולד מביא רק שמחה אולי כדי ללכת ליעו לפני הגירושים .חשבו קצת
    סגור
  • 1.
    לא להתייחס לאנשים שקופים
    מרס 03/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אליקו היקר מה אתם ילדים קטנים כל דבר לפרסם ולתקשורת מה עשה לכם העולל הקטן שלכם נסיף הגיע לעולם במקום לתת לו חו ואהבה זה מה שאתה רוצים לתת לו ולגדל אותו לא מספיק כל העולם צפה בלידתו אז מה אכשיו גם בסיכסוכים והכהעסה המלוכלכת שמכבסים רק בביתאגב אישה יקרה תזכרי שהורים לא נשארים איתנו לכל החייםומי שישאר עימך זה הקן המשפחתי לכו לרב שילמד אותכם שלום בית יתן לכם ברכה חופה וקידושין ותזימו פס על אותה האנשים השקופים ותראו איזה עולם ומלואו תגלו בהצלחה ורק אהבה מנצחת עם ישראל חי
    סגור