ויראלי

כוכב האח הגדול נחשף בדרמה רפואית - הצילומים נדחו

אחד מכוכבי תוכנית "האח הגדול", בעונה של השנה שעבר, נאלץ להתפנות לבית החולים מאחר ולא חש בטוב. בעקבות כך, הצילומים אותם היה צריך להתחיל הבוקר, נדחו
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום פייסבוק/ האח הגדול)
גיא איתן, מי שנחשב לאחד מהכוכבים הנוצצים של העונה ה-13 של התוכנית המצליחה האח הגדול, נאלץ לדחות את הצילומים למותג אופנת הגברים Mainstream אותו נבחר להוביל כפרזנטור, שהיו אמורים להתחיל הבוקר (רביעי) אך בוטלו ברגע האחרון.
הסיבה לביטול תחילת הצילומים ודחייתם, היא העובדה שאיתן נאלץ אמש לבמהלך הלילה להתפנות למיון בבית החולים, מאחר ולא חש בטוב. הוא ביצע מספר בדיקות רפואיות, ובסיומן הוחלט כי איתן ייאלץ לנוח במשך מספר ימים על מנת להחלים. מועד הצילומים החדש טרם פורסם.
לאחר שהתבשרה ההפקה על האירוע, מטעם מותג Mainstream נמסר: "אנו מאחלים לגיא רפואה שלמה ובריאות איתנה ומצפים למועד הצילומים החדש שיערכו ביום שני הקרוב".
כזכור, כוכב "האח הגדול" גיא איתן, רשם עוד הישג נפלא אחרי שנבחר לפרזנטור גם של מותג הבישום האיטלקי טרוסארדי, שלאחר הסיכום כבר המריא לצילומים של הקמפיין לרגל השקת הבושם החדש, במילאנו שבאיטליה. הוא נבחר להיות הפרזנטור, יחד עם כוכבים נוספים מכל העולם, כאשר בחברה בוחרים בכל שנה בפרזנטורים חדשים שיובילו את המותג.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה