ויראלי

ציון ברוך בקריאה לאזרחים: "בואו נמצא אנשים חדשים"

"רוצים שינוי?", זעק לפני מספר שנים אביב גפן. הערב זהו הקומיקאי ציון ברוך, שלאחר צפיה בסקר פוליטי במהדורת החדשות, פנה לאזרחי המדינה: "עם ישראל, בואו נמצא אנשים חדשים. אנשים טובים, שקוראים לאחדות. אנשים מתוך העם"
רוני שיינר |  2
ציון ברוך (צילום אינסטגרם)

אחרי שצפה הערב במהדורת החדשות, במהלכה התפרסם סקר ובו נתונים על הצבעות פוטנציאליות למפלגות ולמועמדים לרשות הממשלה, פרסם ציון ברוך סטורי בחשבון האינסטגרם שלו, אחריו עוקבים 235 אלף איש, במסגרתו פנה לאזרחים בזעקה לשינוי. 

"מדהים", כתב ברוך. "בתקשורת עושים סקר פוליטי, כי אנחנו לא רבים מספיק בזמן האחרון אז... ואנשים עדיין בוחרים באותם אנשים שהביאו את ישראל למצב הזה. גם מימין וגם משמאל. אותם פרצופים, אותם 'זה לא יושב עם זה', 'וזה לא יושב עם זה'. אותן מריבות ידועות ש... עושות קרע בעם". 
ברוך המשיך ופנה לאזרחים: "עם ישראל, בואו נמצא אנשים חדשים, שנלחמים בזמן שאנחנו עושים סקרים. אנשים טובים, אנשים שקוראים לאחדות. אנשים מתוך העם".
 


שמו של ברוך עלה בשבוע האחרון לכותרות לאחר שאשתו ואם ילדיו, השחקנית יאנה יוסף, הודחה מהתוכנית "רוקדים עם כוכבים". ברוך כתב ביום שאחרי ההדחה המפתיעה, תוך שהורגש כי הוא רומז שההדחה לא הייתה נקייה: "יש לי מלא דברים לכתוב למה הודחת, אני לא יכול לכתוב כאן".

 

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עוד מפגר
    מה משנה 06/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מבזק: עולם הבידור לא מכשיר גאונים, רק שחקנים , זמרים ובדרנים. למה אתה חושב שאתה הבנת יותר טוב מכולם מה הבעיה?? מה אתה קשור לעניין"
    סגור
  • 1.
    תזהר השמאלנים יכישו אותך ברעל שלהם. (ל"ת)
    רוזנצוויג התותח 06/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור