ויראלי

טהוניה רובל בווידוי כואב: "הבת שלי רוצה להיות לבנה"

טהוניה רובל חשפה שיחה קשה שערכה עם בתה בת ה-4, טליה, שאמרה לה שהיא "לא אוהבת להיות חומה". בהמשך, בעקבות תגובות רעות שקיבלה, טהוניה התפוצצה על העוקבים: "סתמו את הפה. אתם פשוט אנשים מבחילים"
מערכת ice |  1
טהוניה רובל (צילום מסך מתוך גיא פינס)
טהוניה רובל, הדוגמנית וכוכבת הריאליטי והרשת, העלתה אתמול (שבת) סטורי לחשבון האינסטגרם שלה, בו חשפה בכאב את השיחה הקשה שהייתה לה עם בתה הצעירה, כאשר הסטורי התגלגל לסדרת סטורים זועמת במיוחד, כשטהוניה פשוט התפוצצה על העוקבים שלה באינסטגרם.
בסטורי הראשון שהעלתה, חשפה טהוניה את השיחה הקשה שהייתה לה עם בתה: "אחרי שלקחתי את טליה לגן בבוקר, הייתה לי איתה שיחה שחשבתי שאתקל בה בגיל יותר מאוחר, אבל נתקלתי בה הבוקר היא אמרה לי שהיא 'לא אוהבת להיות חומה', ושהיא 'רוצה להיות לבנה'. השתתקתי במקום".
טהוניה המשיכה: "כמובן שאמרתי לה שהצבע שלה כל כך יפה ושכולן חולמות להיות בצבע הזה, אבל זה נתן לי בוקס בבטן. כשמדובר בילד שלך ולא בך, אתה רגיש לזה יותר. באמת שלא ידעתי איך להגיב לדבר הזה, היא רק בת 4".
בהמשך, רובל, שככל הנראה קיבלה תגובות מרגיזות בפרטי, העלתה סטורי זועם בו סיפרה: "אני רואה את התגובות שלכם, ורובן זה 'אכלו לי, שתו לי' וקללות, כאילו מזלזלים בכאב שלי. אני לא בוכה לשם לבכות ואני לא באה ממקום מתמסכן. זו המציאות שלי וזו הדרך שלי. אלה החיים שלי ואני משתפת אתכם בחיים שלי, וברוך השם אני מתמודדת עם זה הכי יפה שיש והכי טוב שאני יכולה להתמודד עם זה בשבילי קודם כל ובשביל הבת שלי".
לסיום, זעמה זוכת "האח הגדול" על העוקבים: "אם אין לכם מה להגיד, פשוט סתמו את הפה. סתמו. לא לכתוב, לא לדבר. סתמו את הפה. אתם פשוט אנשים מבחילים. לא כולכם, אבל כל אלה שמגיבים בשנאה מגעילה ומטורפת. לא ראיתי דבר כזה בחיים שלי, זה מטורף. לא משנה מה אני עושה, תמיד יש לכם משהו רע להגיד. פשוט סתמו את הפה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לרוב האנשים יש רק רעל בנשמה
    הצרפתי 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנשים רעים ,הרעל שיש לאנשים בנשמה בא מהבית ,,שיכנסו לחשבון נפש מאיםה אם ינקו את זה ,תמשיכי ככה את לביאה
    סגור