ויראלי

בן כספית נכנס בינון מגל: "יש איזו תחתית שאליה לא תרד?"

המגיש יצא נגד עמיתו בשל ביקור ראש הממשלה בקריית שמונה: "למה שלא תגיד לעצמך: ינון, תעזוב. אל תרד לשם. את זה אתה לא עושה.  אלא אם כן גבית גם כאן 1500 פלוס מע״מ. אם כן, אז שאפו. הוא לא מילואימניק"
מערכת ice | 
ינון מגל, בן כספית (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
לאחר שינון מגל התייחס לביקור נתניהו בקריית שמונה, כאשר אלי זפרני כתב בחצות הסקופים: "לא הייתי מוזמן רשמית לסיור עם רה"מ, שמעתי שהוא הגיע והמתנתי כמו כולם. אני לא מצפה לכלום מהתקשורת בכל הקשור לנתניהו", בן כספית תקף אותו במילים קשות.
כספית פתח את טענותיו נגד מגל: "תגיד, יש איזו תחתית שאליה לא תרד? יש משהו שעליו לא תגן? יש משימה שהיא קטנה מכפי מידותיך? הרי ראית את התמונות והסרטונים. הרי אתה יודע שסביב ראש ממשלה יש איזור סטרילי נרחב".

עוד כתב: "אף אחד לא יכול להתקרב לשם. אין חיה כזו ״המתנתי כמו כולם״. הוא היה צמוד אליו, הלך לידו, העלה בעצמו את התמונות והסרטונים. אין מצב ש-730 מאפשרת את זה בלי תיאום ובדיקה".
לסיום זעם: "ואין שם ״כולם״. יש מעט מאוד אנשים סביב ראש הממשלה. אחד מהם זה אלי זפרני. החבר הקרוב של שרה. כשראש העיר בכלל לא מוזמן. למה שלא תגיד לעצמך: ינון, תעזוב. אל תרד לשם. את זה אתה לא עושה.  אלא אם כן גבית גם כאן 1500 פלוס מע״מ. אם כן, אז שאפו. הוא לא מילואימניק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה