ויראלי

בגלל גרושתו? אייל גולן סובל מעוד פרידה כואבת

אחרי סיום הקשר הזוגי עם דניאל גרינברג, גם חברותו של אייל גולן עם הכפיל כפיר אגסי הגיעה לקיצה, כשעל פי דיווחים גרינברג העירה לא פעם על הקשר בין הזמר לחברו הרווק
מערכת ice | 
אייל גולן (צילום יוטיוב/ ערוץ 24)
בנוסף לפרידתו המתוקשרת מגרושתו שהייתה עד לאחרונה שוב זוגתו, דניאל גרינברג, הזמר אייל גולן חווה נתק נוסף בחייו האישיים. לפי הדיווח ב-TMI, גולן נפרד מכפיר אגסי, שכיהן בשנים האחרונות כ"הכפיל" שלו וחברו הקרוב ביותר. אבל מסתבר שזה לא הכל.
אגסי, שבזמנו ליווה את גולן גם בפרשת "משחקי חברה" הסוערת, היה צמוד אליו 24/7 - בהופעות, בילויים וחופשות. עד כה הצליח לתעתע במעריצים והתקשורת בדמותו הדומה לגולן. אך לפי מקורות קרובים, הנתק בין השניים אירע כבר לפני תקופה ארוכה, כאשר על פי TMI גרינברג לא אהבה את הקשר בין השניים כאשר אגסי שהוא רווק גרר לכאורה את הזמר לחיים של בילויים.

הפירוד בין גולן לבין אגסי מיוחס לתקופה שבה גרינברג וגולן חזרו לחיות יחד לפני כשנה. כנראה שגרינברג לא ראתה בעין יפה את החברות עם אגסי, שנחשב כרווק וכמשפיע על אורח החייו של גולן, ואף הטילה וטו על המשך הקשר.
בחודשים האחרונים אכן לא נצפו השניים יחדיו, ומשתמשים ברשתות החברתיות גילו שגולן אף הסיר מעקב אחר אגסי. כפיר אגסי סירב להגיב על הפרידה המתוקשרת.
המקרה חושף כי בנוסף לקשיים בזוגיות עם גרינברג, גולן חווה תקופה סוערת גם בחיי החברות הקרובים שלו. נראה שהמעבר לבית חדש כזוג לא הלך כשורה, והשפיע גם על מערכות היחסים האחרות שלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה