ויראלי

עברי לידר על עסקת נתניהו: "אסור שתיפול בגלל מניעים פוליטיים"

עברי לידר קורא להגיד "כן" לעסקת נתניהו: "אסור שההזדמנות הזו תיפול בגלל מניעים פוליטיים. אין שום ערך למילה ניצחון אם אנחנו לא מחזירים אותם הביתה"
רוני שיינר | 
עברי לידר (צילום אור דנון)
הזמר והיוצר עברי לידר פרסם לפני זמן קצר פוסט בחשבון האינסטגרם שלו, בו הוא קורא להגיד "כן" לעסקת נתניהו ולשחרור החטופים: "אי אפשר שלא לקבל את העסקה הזו. אסור שההזדמנות הזו תיפול בגלל מניעים פוליטיים. רק המחשבה על כך הופכת את הבטן. אין שום ערך למילה ניצחון אם אנחנו לא מחזירים אותם הביתה". 
לידר המשיך וכתב: "האיש שאמר להם D'ont מבקש מאיתנו Do. אנחנו צריכים להקשיב ולעשות. זה הזמן לעשות את הדבר הנכון. זה הזמן להחזיר אותם אלינו. זה הזמן להתחיל לעבוד על העתיד שלנו".  

הפרסום של עברי לידר, הקורא למימוש העסקה 
אמש, במהלך הופעה בכיכר החטופים בתל אביב, קרא רן דנקר לקולגות שלו התומכים בעסקה להשמיע את קולם: "אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולפנות לכל הקולגות שלי שחושבים שעסקת נתניהו צריכה לצאת לפועל", אמר דנקר על הבמה, לא להתנדנד ולא להתחבא, לכתוב את זה, לדבר על זה ולצעוק את זה. ביידן החזיר את המנדט לעם. זה הרגע שלנו ואסור לנו לפחד". 
דנקר, שביצע את שירו המשותף עם עילי בוטנר "מה שלא הספקתי לומר", הוסיף ואמר: "כל יום הוא גיהנום, כל יום הם חושבים אולי הם היו יכולים להגיד עוד משהו אחד לאהובים שלהם לפני שהם נעלמו. אני חוזר על זה עוד פעם ואומר- זאת האחריות שלנו לצעוק חזק וחזק יותר. זה רק עלינו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה