ויראלי

סטטיק אישר הגעה להשקת הספר של האקסית? "רע מהסוג הטוב"

שרית פולק משיקה ספר וחוגגת יום הולדת, אלו המפורסמים שאישרו הגעה, האם האקס סטטיק הוא מביניהם?
מערכת ice | 
שרית פולק (צילום אור גפן)
כוכבת האח הגדול והאקסית המיתולוגית של הזמר המפורסם סטטיק, שרית פולק, פרסמה היום (חמישי), כי היא משיקה ספר וחוגגת יום הולדת השבוע בתל אביב ביום רביעי ב-29 במאי, בנורדר תל אביב, דיזינגוף 245: "נשמח להזמין אתכם להגיע לסקר, אשמח לאישור במידה ותרצו להגיע", כתבה. 
בין המפורסמים שאישרו הגעה לאירוע המתוקשר הם: אור שפיץ, אורי נגר, אירה דולפין, טניה לאורן, ג'וליה ויוגב מלכה ורבים אחרים. מי שעוד אישר הגעה ובא לפרגן, הוא לא אחר מאשר סטטיק, האקס המיתולי של פולק. כאמור, פולק ידועה בהיותה רומנטיקנית חסרת תקנה, שמרבה לחשוף את רגשותיה בכנות ובפתיחות, בראיונות ובעיקר בעמוד האינסטגרם שלה, בה היא משתפת ומעניקה השראה לנשים אחרות, בכל הנוגע לאהבה, קשים זוגיים ועוד. בפרידה המאוד מתוקשרת בין השניים, פולק שיתפה בהדיקות על תהליך הפרידה הקשה שחוותה. 
הפתיחות של פולק בכל הנוגע למערכות יחסים, גורם לכולם לחכות בשקיקה לספר החדש שלה, ששם כנראה היא תחשוף עוד דברים הנוגעים למערכת היחסים שהייתה לה עם סטטיק. בתקציר לספר כוכבת הריאלטי כתבה: "אם הייתי מספרת לך שאין טעויות, הכל מדויק, שבלי סיכון, אין סיפור. שזה לא משנה מה קרה עד עכשיו, אלא מה יקרה מעכשיו. שכל משבר הופך לשלם והכול משתמש לטובתך, היית מאמינה לי?". 
 

עוד כתבה: "רק כשחשבתי שאיבדתי הכול, מצאתי את עצמי. ביום שבו הפסקתי לחפש תשובות לשאלות לא רלוונטיות, שיניתי את העלילה. יצאתי מאזור הנוחות, הבנתי שאפשר לזמן מה שרוצים, נפרדתי מהפחדים, עבדתי על הדימוי העצמי וחזרתי להיות אני".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה