ויראלי

גרושתו של סטטיק בווידוי כואב: "חשבתי שאם אתעלם הכאב יעלם"

פולק כתבה באינסטגרם שלה: "תמיד תלכי עם הבחירה שהכי מפחידה אותך, זו הבחירה שתגרום לך לצמוח. כשהייתי בת 21, אמא שלי אמרה לי: ״את כותבת כל כך יפה וזה עושה לנו טוב כשאת כותבת על צחי, את יכולה להנציח אותו עבורנו? מאז החלטתי שאין אדם שלא ידע מי היה אח שלי הגדול"
מערכת ice | 
סטטיק ושרית פולק (צילום אינסטגרם/ שרית פולק)
גרושתו של סטטיק, שרית פולק, מתכוננת לרגע המרגש שלה בו תוציא את ספר הביכורים שלה לאור. בפוסט שהעלתה לאינסטגרם שלה, היא חושפת חלק מהתהליך לכתיבתו ומה מלווה אותה עד שייצא לאור.
פולק כתבה באינסטגרם שלה: "תמיד תלכי עם הבחירה שהכי מפחידה אותך, זו הבחירה שתגרום לך לצמוח. אם הייתי אומרת לך שאת יכולה לחיות את החיים שאת מצליחה לדמיין, היית מאמינה? 30.5, יום ההולדת שלי, אני מוציאה לאור את הספר שלי".

עוד המשיכה: "בגיל 14 המצאתי לאחי המת - חיים. לא רציתי שידעו ויותר מזה חשבתי שאם אתעלם הכאב יעלם. כשהייתי בת 21, אמא שלי אמרה לי : ״את כותבת כל כך יפה וזה עושה לנו טוב כשאת כותבת על צחי, את יכולה להנציח אותו עבורינו? מאז החלטתי שאין אדם שלא ידע מי היה אח שלי הגדול".
לסיום היא כתבה: "בספר שלי מוקדש לו פרק אחד, אך תוכלו למצוא אותו בין השורות לאורך כל הספר. אל תשכחו שבלי סיכון אין סיפור ושלא משנה מה קרה עד עכשיו מה שמשנה הוא מה יקרה מעכשיו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה