ויראלי

התפתחות בפרשת התקיפה של כוכב בוורלי הילס 90210: חשודים נעצרו

חמישה חודשים אחרי שאיאן זירינג, כוכב הסדרה "בוורלי הילס 90210" הותקף באלימות על ידי חבורת אופנוענים בזמן שהמתין ברכבו בפקק לצד בתו בת העשר, המשטרה עצרה גבר ואישה בחשד למעורבות בתקרית
רוני שיינר | 
איאן זירינג מותקף (צילום טוויטר @amuse)

ב-31 בדצמבר, ערב השנה החדשה, בסביבות השעה 15:00, כשהשחקן ההוליוודי היהודי איאן זירינג, כוכב סדרת הנוער "בוורלי הילס 90210" ובתו בת ה-10 המתינו ברכבם בפקק בשדרות הוליווד, זירינג הותקף באלימות על ידי חבורת אופנוענים. 
 

"העימות החל בין הקורבן לאחד מרוכבי האופנוע על רקע נזק אפשרי לרכבו", נכתב בהודעה רשמית שיצאה מטעם המשטרה. "שלושה עד ארבעה רוכבי אופנוע נוספים קפצו פנימה ותקפו את הנהג".
 


סרטון שצולם על ידי עובר אורח והפך לוויראלי ברשת, הציג את הרגעים בהם רוכבי האופנוע הקיפו את זירינג והחלו להכות אותו אגרופים ובעיטות, גם כשניסה לרוץ אל המדרכה. ניתן אף לראות את אחד מרוכבי האופנוע מניף חפץ לא ידוע לעבר זירינג ומחטיא אותו במילימטרים ספורים. רכבו של זירינג הושחת, אך למרבה המזל זירינג ובתו לא נפצעו קשה.


איאן זירינג בביקור בארץ במסגרת השתתפותו בתוכנית "גולסטאר" (רפי דלויה)
זירינג התייחס לתקרית בחשבון האינסטגרם האישי שלו זמן קצר לאחר שהסרטונים החלו להפוך לוויראליים, ואמר כי התיקפה הייתה רק חלק קטן מהנושא הדחוף של "חוליגניזם ברחובות שלנו".
החוקרים מסרו כי הסרטונים והמידע שסיפקו עדים לתגרה היו "מכריעים לחקירה" וכי הם הצליחו להשתמש בראיות כדי לזהות ולעצור את שני חשודים. צווי חיפוש שהגישו אתמול הובילו למעצרם של גבר בן 20, המועמד לדין בגין ונדליזם חמור ומוחזק בערבות של 50,000 דולר, ואישה בת 40, שהועמדה לדין בגין תקיפה עם נשק קטלני ומוחזקת בערבות של 30,000 דולר. 


בהמשך, מתכננים החוקרים להציג את התיק למשרד התובע המחוזי של מחוז לוס אנג'לס לצורך הגשתו. איאן זירינג טרם התייחס להתפתחויות. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה