ויראלי

האקסית של אוהד בוזגלו תוקפת: "גנב ממני 4,000 שקל, יקבל תביעה"

טל הרוש העלתה טענות קשות נגד כוכב הריאליטי: "החצוף הזה, אחרי שנפרדנו, אני עובדת וקמה ביום רגיל ואמרתי שאני חייבת לבדוק את האשראי שלי שהכל בשליטה. הוא גנב לי כסף, 4,000 שקל, פתאום אני קולטת שחויבתי ב-500 שקל בוולט, במקרה שלו זה לא באמת ככה, אני תמיד הייתי הצד הנותן ולא מקבל, גרוש בלי גרוש"
מערכת ice |  1
אוהד בוזגלו (צילום פייסבוק/ אוהד בוזגלו)
כוכבת הרשת טל הרוש, העלתה טענות קשות מאוד בעמוד הטיקטוק הפופולרי שלה וטענה כי כוכב 'הבוזגלוס' ומאמן הכדורגל אוהד בוזגלו, לכאורה עקץ אותה באלפי שקלים, לטענתה לפחות. בסרטון שהעלתה לרשת היא הסבירה על מה מדובר.
הרוש אמרה בסרטון: "אוהד בוזגלו גנב לי 4,000 שקל אחרי שנפרדנו והוא כנראה הולך לקבל תביעה מעורך דין", היא גם כתבה על גבי הסרטון שהעלתה: "הוא גנב לי כסף מהאשראי, כנראה יקבל תביעה".

הרוש המשיכה: "אני לא ארד לרמה ללכלך את הפה שלי או לשקר שקרים, אבל אני אפתח את האמת כי אתם  מכירים אותי ואני לא מפחדת מאף אחד, רק מהקדוש ברוך הוא ואני תמיד אדבוק באמת. בקשה בקשה, אל תעבירו את הסרטון הזה כי אני צריכה את העזרה שלכם, יש מישהו שיצאתי איתו בעבר ואני רוצה לרענן את הזכרון שלכם מי שלא צפה. הייתי ביחסים בעבר עם מישהו שלא היה כזה בן זוג, עשינו טסט כזה ובסוף המשכנו כל אחד לדרכו".
 
@tal_harush4 מזה חששתי,אבל לא מצטערת שסיפרתי.🫶🏼 #foryou #טלהרוש #אובססיבית ♬ original sound - טל הרוש
היא אמרה: "החצוף הזה, אחרי שנפרדנו, אני עובדת וקמה ביום רגיל ואמרתי שאני חייבת לבדוק את האשראי שלי שהכל בשליטה. הוא גנב לי כסף, 4,000 שקל ואיך עליתי על זה? פתאום אני קולטת שבתאריך ככה וככה חויבתי ב-500 שקל בוולט, אמרתי רגע מה קורה פה? גוללת עוד בפירוט ורואה עוד 500 שקל, אמרתי שעבדתי בתאריכים האלה, הייתי בבית, לא יצאתי, אני מתקשרת לחברת האשראי ואומרת שאני רואה הורדות באותו יום ואני לא מבינה מה קורה פה. אני לא יוצאת ולא מבלה וזה לא אני. היא בדקה לי הנציגה וקיבלתי את הכסף חזרה".
היא סיפרה לסיום: "איך ידעתי שזה הוא? כי בימים שהיינו ביחד בילינו ורק אחרי שנפרדים הסימנים מתחברים. נזכרתי שכל פעם שהייתי אצלו הוא אמר לי לצלם את הכרטיס שלי לידידות שלו שיזמינו לנו אוכל. נפל לי האסימון שנתתי את כל הפרטים, אם אני איתך ואני יכולה לקנות לנו אוכל, למה אני צריכה להעביר להן? נקודה שנייה ששמתי לב, הוא רצה להטעין את הטסלה ואמרתי לו שיקח את הכרטיס שלי ויטעין. במקרה שלו זה לא באמת ככה, אני תמיד הייתי הצד הנותן ולא מקבל, גרוש בלי גרוש. ראיתי שחור בעיניים באותו יום, אבל החזירו לי את הכסף, אבל מה הנקודה פה? אתם תהיו בהלם. הוא כנראה יצא לבנות עם דייטים ורצה להרשים אותן על חשבוני. מזל שעליתי על זה, עשיתי מהלך וקטע, עשיתי הפוך על הפוך, הוא כנראה רצה לצאת לדייט ואז הכרטיס לא עבר".
"אני חסמתי את הכרטיס, התחלתי לבכות, אבל אמרו לי כפרה על הכסף, אבל הוא הורס לעצמו. זו לא הדרך. חברה אמרה לי שהוא עשה את זה לעוד מישהי, גם היא ראתה דבר כזה. אני מבינה ויודעת שמה שלא יודעים לא כואב, שהקארמה תחזור, נשים יודעות הכל והכל מתגלה, אבל אני לא יודעת מה לעשות. מה הכי נראה לכם שטוב לעשות? אני באמת רוצה להקשיב לכן, זה יושב לי על המצפון לספר לכם מה עברתי, יש המון סיפורים מה עברתי, אבל יש גם דברים כאלה, תודה על העזרה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ,וזגלו
    יואב זל,רשטין 05/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין גנבים במשפחת בוזגלו מחפשת ספינים
    סגור