ויראלי

עדן גולן מצאה ג'וב חדש? זה מה שרוצה להציע לה שר החוץ

השר ישראל כץ משתף כי מעוניין להציע לזמרת המוכשרת לשמש כשגרירת הסברה מיוחדת של ישראל.  שר החוץ התפעל מיכולותיה של עדן בשבוע התחרות ומאמין שתוכל לעשות חיל
מערכת ice |  2
עדן גולן בגמר האירוויזיון 2024 (צילום מסך כאן 11)
ברקע הזכייה של עדן גולן במקום החמישי בגמר האירוויזיון שהתקיים אמש (שבת) במאלמו שבדיה, שר החוץ ישראל כץ שיתף כי מעוניין לצרפה לנבחרת שליחי ההסברה מטעם המדינה אותה מגבש משרד החוץ בתקופה האחרונה. כפי שדווח היום באתר החדשות Ynet, כץ מעוניין להציע לגולן לשמש כשגרירת הסברה מיוחדת באירופה.
במסגרת התפקיד, על פי הדיווח, תידרש גולן לייצג את ישראל באירועי תרבות, באוניברסיטאות ברחבי היבשת וכן מול הקהילות היהודיות הרבות. כץ הביע את הערכתו לעדן וטען כי בהלך אירועי התחרות הביעה בצורה מובהקת את אהבתה למולדת, ויחד עם כישרונה הרב הצליחה לזכות באהדתם של אירופאים רבים. הצעה זו מגיעה לאחר שבמהלך אירועי התחרות נאלצה גולן להתמודד עם מצבים מאתגרים רבים על רקע המלחמה המתמשכת בעזה.

כזכור, הקשיים החלו עוד בטרם החלה התחרות באופן רשמי ונמשכו גם במהלכה. בעקבות פסילתו של האיגוד האירופי את מילותיו המקוריות של השיר שנבחר נאלצה גולן להקליטו מחדש. בהמשך, הנציגה הישראלית גם חטפה קריאות בוז במהלך ביצועי שירה על הבמה במאלמו וכמובן נאלצה להתמודד עם השאלה הפרובוקטיבית של העיתונאי הפולני עליה בחרה לענות ברהיטות על אך שלא הייתה מוכרחה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ראויה . עדן את מדהימה ויש לך את זה
    סיג 05/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שתצליחי .הכוח של האומנות השירה להעביר מסרים והזדהות מאד מרגש
    סגור
  • 1.
    מתאים לה
    אני 05/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה יהיה מהמם היא אחלה בנדאם
    סגור