ויראלי

גיא זוארץ מוצף בזיכרון כואב: "אנחנו לא שוכחים, הלב מדמם"

זוארץ כתב באינסטגרם שלו עם תמונה של הפקת הישרדות של רשת 13: "גם כאן רחוק מהבית בסוף העולם אנחנו לא שוכחים. לעולם לא נשכח. עצרנו כל הצוות הישראלי לעמוד בצפירה"
מערכת ice |  1
גיא זוארץ (צילום מסך רשת 13)
כשצילומי העונה החדשה של הישרדות ברשת 13 נמשכים, המגיש הוותיק גיא זוארץ הסביר לעוקביו ברשתות החברתיות על כך שגם ממרחק של אלפי קילומטרים מישראל זכרון השואה עדיין חזק וקיים. 
זוארץ כתב באינסטגרם שלו עם תמונה של הפקת הישרדות של רשת 13: "גם כאן רחוק מהבית בסוף העולם אנחנו לא שוכחים. לעולם לא נשכח. עצרנו כל הצוות הישראלי לעמוד בצפירה". 
 
עוד הוא כתב בעצב: "אנחנו פיזית לא בישראל אבל הלב שלנו בבית. הלב שלנו מדמם גם כאן. אנחנו עוקבים במתח אחר העידכונים. כואבים את הנופלים ובמתח וציפיה שתהיה עיסקה ונראה את החטופים והחטופות בבית".
.
רק במהלך השבת הקודמת כתב: "אין כמו השבת שלנו. בכל מקום בעולם זה הרגע שמחבר את כולנו . הזמן הקסום הזה שהשמש שוקעת.. עושים קידוש , מברכים ומודים. הלוואי שזאת תהיה השבת האחרונה שהחטופים שלנו לא כאן. אמן שנתעורר לשבוע חדש עם בשורות מרעישות וטובת שמחזירים אותם. אין זמן אחר. אין משהו שיותר חשוב מזה בעולם כולו. בואו נתפלל על זה כולנו . זה הזמן".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איש מקסים!! שלא תדעו עוד צער! (ל"ת)
    איה 05/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור