ויראלי

כוכבת הישרדות בשיתוף מרגש: "היו רגעים שנחלשתי"

מאז שחזרה מהאי ספיר קשתי הפכה ליוצרת תוכן עם מאה אלף עוקבים באינסטגרם. לאחרונה היא החלה בתהליך התחזקות לדת תוך שיתוף העוקבים שלה
מערכת ice | 
כוכבי הישרדות (צילום אור גפן)
ספיר קשתי פרצה לחיינו בהשתתפות בעונה ה-6 של הישרדות ומאז הפכה ליוצרת תוכן מוכרת ואהובה. לאחרונה קשתי משתפת יותר ויותר על תהליך ההתקרבות שלה לדת בחשבון האינסטגרם שלה. כעת, קשתי התראיינה לישראל היום והסבירה את הסיבה להתקרבות לדת.
 
קשתי משתפת כי לקחה על עצמה את קריאת ברכות השחר ושיתוף למאה אלף העוקבים שלה כחלק מההתקרבות לדת: "אני קוראת ברכות השחר לא מעט זמן ומשתפת את זה גם ברשתות החברתיות."
קשתי שיתפה לאחרונה בעמוד האינסטגרם שלה על תקופה שהיא נחלשה באמונה: "אמונה באה מבפנים. אמונה היא אחד הדברים החשובים ביותר שיש לאדם. ראשית כדי להיאחז במשהו ושנית היא ממלאת אותך.
היו רגעים שנחלשתי, כשעברתי תקופות מאוד קשות ואמרתי לא משנה כמה אני באמונה, מתפללת, מזכה רבים - אני בקשיים אינסופיים שלא בהכרח תמיד אני משתפת בהם."
היא מתבקשת להתייחס להשתתפות שלה בעבר בהישרדות וטוענת: "לא הייתי משנה דבר בדרך שלי." היא מוסיפה כי: "הייתי עם בגד ים שלם, מתוך מקום של חוסר השלמה עצמית, הפרעות אכילה, ודימוי גוף. דיברתי על זה לא מעט בעבר.
העבודה העצמית שלי עדיין עצומה, כל העונה הייתי עם מכנסיים ממקום של ענווה וצניעות, בעיקר במשימות. הבטחתי לאבא שלי לפני שיצאתי, ואני חושבת שבגילי הרגשתי יותר נוח להופיע ככה בטלוויזיה, באופן יחסית שמור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה