ויראלי

אחרי שש שנים: החוזה של ניבר מדר נמצא בסכנה

המשך עבודתה של ניבר מדר עם רשת התכשיטים פדני, עבורה היא משמשת כפרזנטורית בשש השנים האחרונות, נבחן בימים אלה. מפדני נמסר בתגובה: "בימים אלה אנו בודקים את המשך דרכנו המשותפת, לאור פעילותה של ניבר בחו"ל ופרוייקטים נוספים בחייה"
רוני שיינר |  2
ניבר מדר בקמפיין פנדני (צילום שי ארבל)
אחרי שש שנים בהם כיהנה כפרזנטורית של רשת תכשיטי היוקרה פדני, הרשת שוקלת את המשך העבודה עם הדוגמנית ניבר מדר, ולא בטוח כי החוזה בין הצדדים יחודש. 
שיתוף הפעולה בין מדר ופדני החל בשנת 2019. מנכ"ל החברה, אלון תורג'מן, מסר באותם ימים: "ניבר נחשבת היום לאחת הדוגמניות פורצות הדרך המובילות בישראל, הצלחתה הבינלאומית והישראלית מדהימה. יופייה הכובש, החיוך הנפלא והיותה ישראלית, היוו עבורנו בחירה מושלמת". 
 
מדר (28) החלה את קריירת הדוגמנות שלה בגיל 17 והופיעה בקמפיינים נחשבים בארץ ובחו"ל. 
בשנה שקדמה למלחמה, הלו"ז של ניבר היה עמוס, בין היתר בחזרות וצילומים לתוכנית "רוקדים עם כוכבים", ובצילומי סרט. בתחילת המלחמה, המריאה מדר לחו"ל. לפי מקורבים, האילוצים שהציבה הדוגמנית פגעו בעבודה השוטפת מול הרשת.  
בארבעת החודשים האחרונים מדר מנהלת מערכת יחסים עם איש העסקים ניר מימון (28), בנו של טייקון הגז קובי מימון. השניים נעים יחד על הקו שבין ישראל, ברלין וגיברלטר, שם מתנהלים חלק מעסקיו של מימון. 
מרשת פדני נמסר בתגובה: "ניבר מדר, דוגמנית העל והשחקנית, היא הפרזנטורית של פדני כ-6 שנים, ובימים אלה אנו בודקים את המשך דרכנו המשותפת, לאור פעילותה של ניבר בחו"ל ופרוייקטים נוספים בחייה. עבורנו ניבר היא חלק בלתי נפרד ממשפחת פדני, היא אחת הנשים המיוחדות והיפות בעולם, יחדיו יצרנו את הקמפיינים היפים ביותר. אנו אוהבים אותה והיא תמיד תהייה איתנו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא יפה וחזה קטן -למה שיהיה בסכנה? (ל"ת)
    מאיש 05/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    היא לא צריכה כסף הבחורה הסתדרה עם בן של טייקון (ל"ת)
    אחד שיודע 05/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור