ויראלי

התכנית של אופירה ולוינסון נעלמה מהמסך: איפה מבלה המגישה?

המגישה וחברתה הקרובה פולה בליק נסעו השבוע לחופשה משותפת בחו"ל זאת על רקע פגרה קצרה של התכנית שלא תשודר הערב ובמקומה אדווה דדון תגיש מהדורה מוקדמת מיוחדת.
מערכת ice |  1
אופירה ולוינסון (צילום קשת 12)
מגישת קשת 12 אופירה אסייג חוגגת לא מעט אירועים משמחים לאחרונה. אחרי שחגגה בר מצווה ראוותנית במיוחד לבנה אריאל, חגגה יום הולדת לחברתה הקרובה אירית רחמים, הגיעה גם תורה של פולה בליק חברתה הקרובה לקבל ממנה ברכות חמות ומרגשות והשתיים אף נסעו השבוע לחופשה משותפת בחו"ל זאת על רקע פגרה קצרה של התכנית שלא שודרה אמש [שישי] ובמקומה אדווה דדון הגישה מהדורה מוקדמת מיוחדת.
רגע לפני שהמריאו, אסייג כתבה באינסטגרם שלה: "בא לי לשיר לך פולהההההה יום הולדת שמח לב שלי פולה, המלאך שלי. אני מאחלת לך כל מה שאני יודעת שאת רוצה שאלוהים יגשים לך ויתן לך פי מליון כי מגיע לך חיים שלי".
 
עוד הוסיפה אסייג, שגם הוסיפה מספר תמונות של השתיים מרגעים משותפים: "אף אחד לא יבין את החברות הטובה בינינו, כי היא מעבר לכל דמיון, אני זכיתי בך דוקטור פולה שלנו".
 
עוד היא כתבה: "את אמא מושלמת, אחות נדירה וחברה של פעם בחיים. תודה שאת בחיים שלי ושל הילדים שלי. יום הולדת טהור יפה שלי, אני אוהבת אותך עד השמש כי זה מה שאת קרן שמש לכל מי שסובב אותך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אופירע זווו בת זווו (ל"ת)
    .... 04/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור