ויראלי

מורן אטיאס: "מעדיפה להיות משוגעת ולייחל לשלום"

ילדת יומולדת: מורן אטיאס חגגה עם משפחתה וחבריה את יום הולדתה ה-43. "זאת הייתה השנה הכי נוראית בחיים שלי. האבל, הכאב והצער בלעו אותי, אבל אני רוצה לכבד את החיים. אני שרדתי. זה מגיע עם אשמה אבל גם עם הוקרת תודה"
רוני שיינר |  1
מורן אטיאס (צילום פייסבוק/ מורן אטיאס)
מורן אטיאס חגגה ביום שלישי האחרון את הגיעה לגיל 43. את המאורע היא חגגה לצד משפחתה וחבריה במסעדה, כשבסיום הארוחה קיבלה עוגה עם נר אחד, אותו כיבתה לאחר שהביעה משאלה. 
 
מורן אטיאס חוגגת יומולדת (אינסטגרם)
"בשנה הזאת יש לי הרבה דברים לייחל להם", כתבה מורן בפוסט סיכום שפרסמה אמש. "זאת הייתה השנה הכי נוראית בחיים שלי. האבל, הכאב והצער בלעו אותי, אבל אני רוצה לכבד את החיים. אני שרדתי. זה מגיע עם אשמה אבל גם עם הוקרת תודה. אני חיה ויש לי חברים, משפחה וחיים שיצרתי. בת. אני חוגגת את זה. זה בסדר. זה לא לוקח את הכאב, אבל הכאב צריך הקלה".
אטיאס המשיכה וכתבה: "אתמול בלילה רציתי להיות עם חברים ומשפחה כי הייתי זקוקה לחברה. אני צריכה אנשים. יש לנו דעות שונות אבל יש לנו לב שמנחה אותנו לבחור בחיים. לכבד את המתים ואת החיים. אני לא רוצה לשכוח לחיות, החשיכה מתקיימת לצד האור. הטרגדיות קרו אבל כך גם ניסים. והאור נוכח למרות ובגלל זה". 
"אני אסירת תודה לקהילה שלי, שלמרות שלמרות שזאת התקופה הכי נוראית בחיים שלי, אני עדיין יכולה למצוא בה נחמה. אף מלחמה לא יכולה להביס את התקווה שלי לאנושיות ושלום, כן, שלום, עם עצמנו ועם אחרים. אני מאחלת להרבה יותר בשנה הזאת, כי הרבה אבד. וזה אולי נשמע משוגע, אבל אני מעדיפה להיות משוגעת ולייחל לשלום. עבורי זה אומר שאני מקבלת אותך ואת מי שאתה, אבל אנחנו קובעים גבולות כדי ששנינו נוכל להחלים ולחיות". 
"תודה לחברים שלי שעוברים אתגרים ורגעים של שמחה. תודה שבאתם. אני צריכה להדליק את הנר שבליבי והוא דולק הרבה יותר טוב אתכם. אני אוהבת את כולכם. אני אוהבת אנשים. אני אוהבת את העולם. אסירת תודה להיות כאן עוד יום, עוד שנה, בעולם הזה. ומקווה שאוכל לייצר זמנים טובים יותר, כך שמשאלת יום ההולדת הבאה שלי תהייה קצרה יותר, ויותר כמו 'אני רוצה נעליים חדשות'".  
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מורן אטיאס
    דליה 04/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מורן אל תייחלי לשלום עם הבלתי מעורבים כביכול תייצגי שילכו לסקוטלנד אירלנד ושאר המדינות שמעודדות אותם
    סגור