ויראלי

עומר אדם בהלם: מדוע המשטרה לא מאשרת את הופעות הענק בירקון?

המשטרה הודיעה לעומר אדם כי הופעותיו בפארק הירקון ב-15 וב-16 לחודש לא מאושרות. "אם יהיה הספק ולו הקטן ביותר שמישהו ייפגע - המשטרה לא תאשר את קיום ההופעות"
מערכת ice |  1
עומר אדם (צילום מסך חדשות 13)
עומר אדם מכר לאחרונה 4 הופעות מלאות בפארק הירקון שיערכו החודש, אליהם קנו כ-100 אלף איש כרטיסים אשר נמכרו ב-280 עד 500 שקל לכרטיס. המעריצים כבר לא יכולים לחכות להופעות, אל היום, (שני) על פי פרסום של רן בוקר, המשטרה הודיעה לזמר כי הופעותיו בתאריכים 15 ו-16.4 בפארק הירקון לא מאושרות עד אשר יימצאו פתרונות בטיחותיים בשל המצב הבטחוני.
"אם יהיה הספק ולו הקטן ביותר שמישהו ייפגע - המשטרה לא תאשר את קיום ההופעות האלה עד שימצאו פתרונות הבטיחות הראויים. לא נאפשר סיכון חיי אדם", אמרו גורמים בכירים במשטרה
"אנחנו ביקשנו למצוא צירי מילוט של חירום לקהל, מתוך הפארק ומחוצה לו. צריך לקחת בחשבון שבגלל עבודות הרכבת הקלה בסמוך לרכבת שקרובה לפארק הירקון ישנה רק כניסה ויציאה אחת מתחנת הרכבת. אנחנו יודעים מניסיון שהופעות של עומר אדם מביאות עשרות אלפים שנעים ברכבות. עלול להיווצר עומס כבד מדי".
במשטרה גם ביקרו את התנהלותו של עומר אדם ואנשיו: "קבעו עובדה, מכרו כרטיסים ולא שאלו אותנו בכלל. אנחנו בתקופה רגישה ביטחונית, בתוספת להסקת המסקנות מוועדת מירון. אם יהיה הספק ולו הקטן ביותר שמישהו ייפגע - המשטרה לא תאשר את קיום ההופעות האלה עד שימצאו פתרונות הבטיחות הראויים. לא נאפשר סיכון חיי אדם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מליצית סקוריטטה - לכן ביטול עומר אדם. דיקטטורה !!! (ל"ת)
    רחל 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור