ויראלי

קורל סימנוביץ' וסרג'י רוברטו בדרמה רפואית מלחיצה: "פחדתי עליו"

הדוגמנית קורל סימנוביץ' ובעלה, הכדורגלן סרג'י רוברטו, חוו רגעי אימה של ממש אחרי שבנם בן ה-3 נפצע בראשו, דימם ללא הפסקה והובהל למיון: "טסנו לבית החולים כשהוא עם חתך גדול בראשו. אני לא יכולה להסביר מה הרגשתי באותם הרגעים. זה היה מפחיד לראות אותו ככה"
מערכת ice | 
קורל סימנוביץ סרגיו רוברטו (צילום צילום מסך אינסטגרם)
הדוגמנית המצליחה קורל סימנוביץ' ובעלה, שחקן קבוצת ברצלונה בכדורגל סרג'י רוברטו, חוו רגעי אימה של ממש בסוף השבוע, זאת לאחר שבנם בן ה-3 דילן, נחבל בראשו ואיבד הרבה מאוד דם, מה שהוביל אותם לחדר המיון בבית החולים.
סימנוביץ' העלתה אתמול (שבת) סדרת סטורים לחשבון האינסטגרם שלה, בהם שיתפה על הרגעים המלחיצים שעברה בסוף השבוע האחרון. בסטורי הראשון שהעלתה, סיפרה הדוגמנית כי כשבתה קאיה בת ה-5 חזרה מבית הספר היא מצאה את אחיה שוכב כשהוא מדמם בראשו. סימנוביץ' סיפרה שהוא נפל, קיבל מכה מהשפיץ של השולחן ופתח את ראשו.
סימנוביץ' צירפה תמונה של דילן עם תחבושת על ראשו וכתבה: "טסנו לבית החולים כשהוא עם חתך גדול בראשו. אני לא יכולה להסביר מה הרגשתי באותם הרגעים. פחדתי כל כך על הילד הקטן שלי".
בהמשך העלתה סטורי נוסף עם בנה ובעלה, וכתבה: "נשארנו תחת השגחה עד הלילה ודילן קיבל כמה תפרים. אני מקווה שהוא ירגיש טוב בקרוב. אני יודעת שדברים כאלה קורים המון לילדים, אבל זה היה כל כך מפחיד לראות אותו ככה. תודה לה' שזה נגמר ככה ולא גרוע יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה