ויראלי

רן דנקר תוקף את יאיר נתניהו: "תתבייש, אתה ומי שמממן אותך"

בעקבות פרסום עלויות האבטחה של יאיר נתניהו, רן דנקר פרסם בסטורי אמירות נגדו. "הורים של חטופים, והחטופים מממנים את האפס הזה. כולנו מממנים אותו"
מערכת ice |  2
רן דנקר (צילום מסך חדשות 13)
ביום שישי האחרון, הכתבה המרכזית הייתה של אילן לוקץ' והיא על חשיפת עלויות האבטחה של יאיר נתניהו. על פי הממצאים שהוצגו, ציינו כי השכר של ארבעה מאבטחים אשר כל שבועיים פועלים יחד זוג מאבטחים הוא 100 אלף שקלים. לצד זאת, צוין כי עלויות הטיסות מסתכמות ב-40 אלף שקל, עלות שכירת דירה צמודה עבור מאבטחים הינה 18 אלף שקל ואילו העלויות על נהג מקומי שילווה את בנו של ראש הממשלה ואת מאבטחיו יחד עם רכב שכור מסתכמות ב-27 אלף שקלים.
מי שהיה לו מה להגיד בנושא הוא רן דנקר, אשר פרסם בסטורי בחשבון האינסטגרם שלו אמירות נגד בנו של ראש הממשלה. "אם זה לא מספיק- הורים של חיילים והחיילים הורים של חטופים, והחטופים מממנים את האפס הזה. כולנו מממנים אותו. אני רק שאלה.... למהההההה. את יודעת כמה עולה להחזיק חטופים? וכמה זה קשה לשמור ויקר עליהם בדירות מסתור ומנהרות" דנקר מסיים את הסטורי במשפט: "תתבייש אתה וכל מי שמממן אותך, אה זה אנחנו"
 
רק היום בצהריים, השחקן עוז זהבי גם הוא יצא באמירות בוטות, נגד הממשלה וכתב בסטורי שלו  "איך אנשים מעזים לצאת נגד משפחות החטופים? איך? חצי שנה הילדים וההורים שלהם שם מה אתם מצפים שיישבו בשקט?" זהבי המשיך לכתוב בזעם: "סתמו ת׳פה כבר!! במיוחד חברי הכנסת המנותקים האלה שמחרחרים פילוג! לא היה מעולם תקדים כזה במדינה שלנו. כאילו מה נסגר? אין יותר בושה?!"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    התכוונת ביחד (ל"ת)
    כולם מממנים אותכם 04/2024/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    חבורת אפסים נהנתנים חסרי בינה
    מממ 03/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל הצפונבוניים האלו לא מבינים שמשתמשים בהם כדי להפריד ולמשול? במקום לאחד את העם . מכניסים להם שטויות לראש. כמה עולה לאבטח אישי אופוזיציה ומשפחות שלהם? כמה עולה אבטחת אהוד ברק לנסיעות בחול במשך השנים האחרונות? כמה עלו נסיעות לפיד? כמה עולה לאבטח את המשפחות שלהם? המון המון כסף.גם אבטחת משפחת בנט אולמרט עולה כל יום....והבעיה זה יאיר נתניהו? אתם פשוט שופרים של תעמולת רעל .
    סגור