רכילות עסקית

רן דנקר משתף פעולה עם פקטורי 54: "יש לי פנטזיה שאני מתכנן לממש"

פקטורי 54 משיקה קולקציה חדשה לגברים עם הפקת אופנה בכיכובו של הזמר רן דנקר. בריאיון למגזין האופנה פקטורי 54, סיפר דנקר כיצד המלחמה השפיעה עליו: "ההבנה שאנחנו בעצם בתוך אירוע מתגלגל וקשה גרמה להלם ופחד"

מערכת ice | 
רן דנקר (צילום פקטורי 54)
פקטורי 54 משיקה קולקציה חדשה לגברים עם הפקת אופנה בכיכובו של הזמר רן דנקר
החוזרת לשורשים ומתחברת לטבע ולאהבת המולדת. בעקבות כך, רן דנקר בחר להצטלם על  רקע נופים נוסטלגיים המתחברים לו עם זיכרונות ילדות מהקיבוץ.
בריאיון למגזין האופנה של פקטורי 54, סיפר על המסע שעבר, על התחושות לאחר השבעה באוקטובר, על האבהות הטרייה, על תובנות של גיל 40, על החלומות שעדיין לא הגשים ועל ההכנות לקראת מופע ראשון בקיסריה.
שיתוף הפעולה בין מותג האופנה המוביל לזמר רן דנקר נולד  מתוך ערכים משותפים של אהבת המולדת, חיבור לטבע וערגה לימים יפים יותר. השחקן והמוזיקאי המוערך, הצטלם עם מגוון הפריטים המעוצבים של מותג האופנה בקיבוץ דליה ברמות מנשה וחשף מספר תובנות מעניינות על גיל 40.  
בריאיון מיוחד למגזין האופנה, סיפר דנקר על החיבור שלו עם הקיבוצים בארץ. "הקיבוץ הפך להיות מבחינתי מקום שהוא השפיות שלי. שם אפשרתי לעצמי להיות חולמני, יצירתי, מחובר לטבע. בחרתי שנצלם הפקה בקיבוץ כי רציתי להנציח את הילד שרץ בקיבוץ, על המדרכות השבורות, הדשא המצהיב, עם ריח החציר והצרצרים".
לאחר מכן, ציין דנקר כיצד המלחמה השפיעה עליו ועל בני משפחתו. "ההבנה שאנחנו בעצם בתוך אירוע מתגלגל וקשה, שעכשיו נפתחת מלחמה, גרמה להלם ופחד, אבל ההתעשתות הייתה די מהירה. תוך יומיים כבר הייתי בדרכים, נוסע לאן שרק אפשר, לפעמים לבד עם גיטרה ולפעמים עם להקה. זו הייתה רכבת הרים של רגשות".
על תוכניותיו לעתיד, סיפר דנקר: "יש לי פנטזיה שאני מתכנן לממש, אני רוצה לארח בהופעה משפחות מהעוטף שפגשתי, משפחות חטופים, משפחות שכולות, ילדים ובני נוער מבארי ומכל מיני מקומות שאני עדיין בקשר איתם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה