ויראלי

רוסלנה רודינה חושפת את הקשר עם אייל ברקוביץ': "אחלה גבר"

לאחר שכיכב בקמפיין שלה, היא נשאלה על ידי העוקבים מדוע החליטה לבחור בו: "אני יכולה לומר דבר מאוד ברור דעות פוליטיות יש לכל אחד ואחד חושב ככה והשני ככה זה לא אומר שצריך לשנוא בגלל זה או לא להיות בקשר. נכון שברקו "התברך" בפה מאוד חריף ובואו נודה באמת מזה הוא עשה קריירה אחרי שסיים את הקריירה שלו כשחקן"
מערכת ice |  2
רוסלנה רודינה ואייל ברקוביץ (צילום עדן חלמיש)
לא מעט מעוקביה של הדוגמנית ואשת העסקים רוסלנה רודינה, הופתעו לראות את אייל ברקוביץ' מככב בסדרת סטוריז בחשבון האינסטגרם שלה, יחד עם ליין התכשיטים שהיא מובילה, אבל לדבריה יש הסבר טוב למה דווקא הוא נבחר לדגמן את המותג.
רודינה נשאלה על ידי העוקבים: "איך נוצר הקשר בינך לבין ברקו?", ועל כך השיבה בלי היסוס: "אני וברקו מכירים שנים מהתעשייה כמובן אבל החיבור שנוצר הגיע מבעלי הם חברים טובים וחייבת לומר משהו ממקום כנה ואמיתי. יודעת שיש פה חלוקה של אנשים שאוהבים את ברקו וחלק שממש לא".
 
היא המשיכה וכתבה: "אני יכולה לומר דבר מאוד ברור דעות פוליטיות יש לכל אחד ואחד חושב ככה והשני ככה זה לא אומר שצריך לשנוא בגלל זה או לא להיות בקשר. נכון שברקו "התברך" בפה מאוד חריף ובואו נודה באמת מזה הוא עשה קריירה אחרי שסיים את הקריירה שלו כשחקן".
רודינה גם כתבה: "דבר אחד אני יכולה לומר ברקו אחלה גבר! כשהוא אוהב הוא אוהב עד הסוף! כשהוא חבר הוא חבר עד הסוף, שהוא עובד הוא נותן את כולו ואת זה אי אפשר לקחת ממנו וזה למה אני מתחברת ואוהבת את הבנאדם הזה אז יודעת שפחות יסכימו איתי אבל זה פחות מפריע לי".
לסיום היא הסבירה: "אנחנו חיים את חיינו ובוחרים את חברינו לפי הבחירות שלנו. לא לפי החלטות של אנשים שלא מכירים אותנו. אז זה בסדר גם לא להסכים אף פעם אי אפשר לאהוב את כולם ולהסכים עם כולם".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אוהבת את התגובה של רוסלינה
    זוהרי 03/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תגובה כנה אמיתית וישירה.. . ושיהיה לה בהצלחה
    סגור
  • 1.
    דוגמנות אלק
    הצופה 03/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רוסלנה הוא לא מוסיף לך כבודשהוא לידךלא נאה ולא יאה
    סגור