ויראלי

שחף רז עבר תאונת פגע וברח: "מאמין שיתפסו את הנהג"

שחף רז, כוכב האח הגדול עבר תאונת פגע וברח עם האופנוע. בנסיעה על כביש מהיר, רכב עקף אותו מצידו השמאלי ופגע באופנוע של שחף. ״מרגיש בסדר, מאמין שיתפסו את הנהג שברח"
מערכת ice | 
שחף רז (צילום צילום מסך)
שמו של שחף רז עלה לאחרונה הרבה בכותרות, בעיקר בעקבות החתונה המצופה שלו ושל טליה עובדיה, הזוג האהוב מהאח הגדול שתערך ב-16 באפריל. היום, (שני) שחף רז עבר תאונת פגע וברח כאשר רכב על האופנוע שלו. בנסיעה על כביש מהיר, רכב עקף אותו מצד שמאל ופגע באופנוע של שחף.
מעוצמת המכה שקיבל מהרכב, הוא עף קדימה על הכביש וחטף, למזלו של שחף, הוא קיבל רק מכות יבשות. הנהג הפוגע לא עצר את נסיעתו כדי לבדוק מה מצבו של שחף - וברח במהירות מזירת התאונה. מקורבים לשחף מספרים שהוא מרגיש טוב - וכעת בדרכו למר״ם כדי לעבור בדיקות רפואיות.
משחף נמסר בתגובה: ״מרגיש בסדר, מאמין שיתפסו את הנהג שברח ממקום התאונה ובינתיים מתאושש וחוזר להכנות לחתונה״. אירוע החתונה כבר מתוכנן לחלוטין, והוא הולך להיות גרנדיוזי. החתונה עתידה להיות ב-16 באפריל באולמי "לאגו" בראשון לציון עם יותר מאלף מוזמנים. במסגרת "שאלות תשובות" באינסטגרם, טליה נשאלה על ידי העוקבים "איך מתקדמים התכנונים לחתונה?", על כך טליה ענתה: "שאלה שבכל פעם ששואלים אותי בזמן האחרון, נהיית לי מועקה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה