ויראלי

ליהיא גרינר (שוב) נקנסת על שימוש בנייד בזמן נהיגה

לפני חמש שנים גרינר נעצרה על ידי שוטר תנועה, בעקבות שימוש בנייד בזמן נהיגה. היא עשתה לו שיימינג באינסטגרם, וכינתה אותו בין היתר "תימני קטן שנראה כמו התחת שלי". הבוקר נעצרה גרינר שוב על אותה עבירה, והגיבה בחיוך ובאיפוק
רוני שיינר |  1
ליהיא גרינר (צילום פייסבוק/ ליהיא גרינר)
ליהיא גרינר נתפסה הבוקר על ידי שוטרת ממחלקת התנועה, כשהיא משתמשת בטלפון הנייד שלה בזמן נהיגה. 
בזמן שהמתינה לקבל את הדו"ח, שיתפה גרינר בחיוך את עוקביה: "אני פה עוצרת בצד, בכביש, רושמים לי דו"ח, אני מקבלת את זה בחיוך. הסתכלתי על המפה בטלפון, אפילו הראיתי להם שזאת מפה. נסעתי לאט בכביש בפתח תקווה והשוטרת דופקת לי בחלון 'תעצרי בצד'. אני מתחננת ומתחננת בבקשה, זה שבוע חדש". 
באותו זמן, השוטרת פונה לגרינר: זה דו"ח של 1000 שקלים, על אחיזת טלפון בזמן נהיגה. יש 90 יום לתשלום. רישיון הרכב שלך פג תוקף ב13 נובמבר, אז אני אומרת לך לסדר את הרישיון רכב". 

ליהיא גרינר בזמן קבלת הדו"ח (אינסטגרם)
תגובתה המאופקת של גרינר מגיעה לאחר היתקלות קודמת עם שוטר תנועה, שאירעה לפני חמש שנים והסתיימה עם פיצוי מצד גרינר, בסך עשרות אלפי שקלים:
בשנת 2019 גרינר קיבלה דו"ח משוטר תנועה, לאחר שנתפסה כשהיא נוהגת עם טלפון ביד. תוך קבלת הדו"ח העלתה גרינר סרטון לחשבון האינסטגרם שלה, בו דיברה על השוטר: "זה תימני קטן שנראה כמו התחת שלי. הייתי בפקק והמניאק מאחוריי רושם לי דו"ח כי משעמם לו, הוא מעשן סיגריה, אלה השוטרים במדינה. בן זונה, זה פשוט לא ייאמן". 
לאחר השיימינג שעשתה לשוטר, גרינר סבלה מבריונות ברשת. היא התנצלה: "אנשים עושים טעויות, לא רצחתי אף אחד. זה רק דיבורים של עצבים, על שוטר שלא נתן לי לדבר. זה לא מצדיק מה שעשיתי. אני מצטערת, כמה אפשר להתנצל, אפשר להפסיק עם ההתקפות שלכם?". בהמשך נקבע כי גרינר תשלם פיצוי לשוטר בסך 25,000 שקלים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ה'חוכמה' נשארה (ל"ת)
    דני 05/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור