ויראלי

דרמה: נועה קירל דוחה את מופע הענק בגלל איומים על חייה?

נועה קירל, הגישה בקשה למדיסון סקוור גארדן בניו יורק לדחות את מופע הענק שלה שמתוכנן להיערך ב-30 ביוני. האם זה בגלל איומים שהיא מקבלת על חייה לאחרונה בעקבות הופעותיה בחו"ל?
מערכת ice |  4
נועה קירל (צילום יוטיוב/ The New York Sun)
נועה קירל, כוכבת הפופ המצליחה, הגישה בקשה למדיסון סקוור גארדן בניו יורק לדחות את מופע הענק שלה שמתוכנן להיערך ב-30 ביוני. כך פורסם היום (חמישי) על ידי גיל משעלי ב"מאקו".
על פי הדיווח, רק לאחרונה קירל ואנשיה חזרו לעבוד על המופע המדובר, אך כעת הם הגישו בקשה לדחות את תאריך המופע למועד מאוחר יותר. כידוע, לאחרונה קירל מקבלת איומים על חייה, אך על פי הדיווח, לטענת גורמים המעורים בפרטים, זו לא הסיבה לניסיון דחיית המופע.
"נועה קירל לא מתרגשת מאיומים ותקיים את המופע למרות הכל, בגלל אותם איומים היא דווקא כן רוצה לקיים את המופע", כך טענו בפני "מאקו" גורמים המעורים בפרטים. עוד הם טענו כי הסיבה לבקשה היא עבודה על הרפרטואר שלה, סיום הקלטת שירים והוצאתם. אם לא ימצא תאריך אחר, קירל תופיע בתאריך שתוכנן.
על פי הדיווח, קירל מקבלת איומים על חייה בעקבות הופעותיה בחו"ל, אך כאמור לטענת אותם גורמים זו לא הסיבה לבקשה לדחיית המופע. כזכור, רק לאחרונה נודע כי קירל בת ה-22 חווה בתקופה האחרונה איומים על חייה ובסביבתה חושדים כי הרקע הוא משבר של הכוכבת עם עובדת שלה לשעבר. בעקבות כך, וברטו בן שושן, המנהל האישי של קירל, הצמיד לה מאבטח שילווה אותה 24/7.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ואיפה אירגוני הנשים?
    דרור 03/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברור,אם היא יהודיה,לא משנה כמה היא מוכשרת בתקופה השחורה בה אנחנו נמצאים,יזכירו לה שהיא יהודיה. פשוט עצוב וכואב.
    סגור
  • 3.
    מה תרומתה למלחמה? (ל"ת)
    מענין 03/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    איזה פייק ....
    קובי 03/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עלק איומים....בקושי מכרה שם 100 כרטיס עלק איומים
    סגור
  • 1.
    עצוב
    מירי 03/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עוד ילדה טובה שבשביל כסף ופירסום התחרפנה. בת יהודית בונה בית . לומדת וחיה חיים אמיתיים. כל מה שכביכול "השיגה" עד היום זה כלום ושומדבר!
    סגור