ויראלי

עידן עמדי חושף מזכרת מהפיצוץ בעזה: "הייתי חוזר על הכל"

עידן עמדי שיתף לפני זמן קצר תמונה ממוסגרת של הטלפון הנייד שלו, שנפגע גם הוא במהלך הלחימה בעזה. עמדי, שנמצא בימים אלה בשיקום ביתי ומחלים מהפציעה הקשה, אינו מתחרט על ההתגייסות ללחימה: "בסוף הייתי חוזר על הכל" 
רוני שיינר | 
עידן עמדי (צילום אינסטגרם)
הזמר והיוצר עידן עמדי עובר בימים אלה הליך שיקום בביתו, ומחלים מפציעתו הקשה בעזה. לפני זמן קצר עמדי חשף בפני עוקביו באינסטגרם כיצד נראה מכשיר הטלפון הסלולארי שלו שהיה צמוד אליו גם בזמן הפיצוץ הדרמטי בעזה.  

הנייד של עידן בתמונה ממוסגרת (צילום מסך, אינסטגרם)
את הציור של המכשיר שנפגע גם הוא מהפיצוץ קיבל עמדי למזכרת, בתמונה ממוסגרת. לתמונה התווסף ציטוט מתוך שיר של עמדי "בסוף הייתי חוזר על הכל", בצירוף מקום ותאריך הפציעה: 8 בינואר, אל בוריג'.  
עידן עמדי, כזכור, נפצע בעת לחימה בעזה. פציעתו הייתה כה קשה, עד שבהתחלה הוא הוגדר כחייל אנונימי ולא ניתן היה לזהותו. לאחר שמצבו התייצב, קיים עמדי מפגש עיתונאים, בו שחזר את רגעי פציעתו וסיפר בדמעות על חבריו שנפלו בקרב. "נאמר לי 'אתה גיבור', 'סמל', אבל חשוב לי לדייק, אני חלק מאלפי פצועים וחיילי מילואים", אמר אז.  
פציעתו והליך החלמתו של עמדי ריתקו וריגשו מדינה שלמה. אמנים רבים הקדישו לעמדי מחוות, והוא אף קיבל חיקוי בתוכנית "ארץ נהדרת". 

עידן עמדי בבית החולים (צילום מסך, אינסטגרם)
מוקדם יותר החודש, לרגל יום הולדתו ה-36, שיתף עמדי תמונה שצולמה בבית החולים, זמן קצר לאחר פציעתו. "מדי פעם נופלת לי איזושהי הבנה על הנס שקרה לי, אבל בכנות לא חושב שאי פעם אתפוס את זה", כתב.   

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה