ויראלי

יד ראשונה מקומיקאי: אבי גרייניק מעמיד את הפסנתר למכירה

אבי גרייניק החליט לשדרג את עצמו בפסנתר חדש, ולהעמיד את הפסנתר וותיק ששימש אותו בשנים האחרונות, למכירה. אז כמה התענוג יעלה לכם? 
רוני שיינר | 
אבי גרייניק (צילום אינסטגרם)
הקומיקאי והשחקן אבי גרייניק פרסם אמש פוסט בפייסבוק שלו, בו הוא מציע את הפסנתר שלו למכירה. "היי כאן גרייניק. לרגל שדרוג, אני מציע למכירה את הפסנתר האהוב שלי שכתבתי בו את המנגינות הכי יפות שלי. ואני מחפש לו בית חם", כתב. 
גרייניק המשיך: "הפסנתר הוא קוריאני ועוצב בסטאנדארט גרמני. יש לו צליל משמח ובהיר. המחיר: 7500 ש"ח". את המתעניינים, מפנה גרייניק לרעייתו, תמי.

הפסנתר של גרייניק העומד למכירה (פייסבוק)
גרייניק הצטרף בספטמבר האחרון לרשימה של ציפי ברנד למועצת העיר תל אביב. הוא אמר אז: "אני שמח להצטרף, במטרה להבטיח שבתל אביב ויפו, לכולן/ן תהייה נגישות שווה לתרבות ולאמנות. לצד המחאה שגם בה אני לוקח חלק, אני מתכוון לנצל את שתי הבמות, התרבותית והפוליטית עירונית, כדי להבטיח לשמור על ישראל ליברלית ושוויונית". גרייניק, נכון לרגע זה, לא נכנס למועצה. 

במהלך החודש, ביצע גרייניק פעמיים את "נגמר", שירו של הזמר והיוצר עידן עמדי, שנמצא בשיקום ביתי ומחלים מפציעתו בעזה. בפעם הראשונה הייתה בביתו, כאשר העלה תיעוד לרשתות החברתיות. הפעם השנייה הייתה לפני שבועיים, במהלך אירוע השקה של ברנד.
גרייניק הסביר את המחווה: "לא חושב שהיה גיבור תרבות, כוכב בסדר גודל כזה, שגם 'כיכב' כלוחם. תארו לכם שג'סטין טימברלייק היה נלחם באפגניסטן וחוזר לעסוק בענייניו ההוליוודיים. להם אין עידן עמדי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה