ויראלי

אחרי שהואשמה בהונאה: המועמדת לראשות העיר פרסמה תמונות עירום

קמילה פוליצי בת ה-35, פוליטיקאית מצ'ילה שהייתה לאחרונה מועמדת לראשות עיר במדינה, יושבת בימים אלו במעצר בית אחרי שהואשמה בהונאה, והחליטה לרצות את עוקביה כשפתחה חשבון Arsmate, אתר למבוגרים המקביל ל-OnlyFans, שם היא משתפת תמונות שלה בעירום
מערכת ice | 
קמילה פוליצי (צילום אינסטגרם @camilapolizzi)
קמילה פוליצי בת ה-35, פוליטיקאית מצ'ילה שהייתה לאחרונה מועמדת לראשות העיר קונספסיון שבביו ביו, הואשמה לאחרונה בעבירות של הונאה, וכעת היא יוצאת הצעד שנוי במחלוקת אחרי שהחליטה לפתוח חשבון Arsmate, אתר למבוגרים המקביל ל-OnlyFans, שם היא משתפת תמונות שלה בעירום.
לפוליצי חשבון אינסטגרם עם למעלה מ-100 אלף עוקבים, שם היא משתפת תמונות שקצת פחות מתאימות למעמדה. העוקבים באינסטגרם שלה דחקו בה לפתוח חשבון Arsmate, וזו נענתה לבקשה.
בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה היא סיפרה: "מהיום אעלה תוכן רק בחשבון ה-Arsmate הפרטי שלי". מאז, כבר מאות משתמשים שילמו עבור העמוד החדש שלה, שעלות מנוי שנתי אליו היא 24 דולר.
לאחרונה הפוליטיקאית הצעירה הסתבכה בענק אחרי שהואשמה בעבירות הונאה ונחקרת בימים אלה בחשד לגניבת מכספי משלם המסים. אחרי שעמדה לדין, בית המשפט החליט לשלוח אותה למעצר בית, שם היא מצאה דרך יצירתית במיוחד להמשיך לעבוד ולהרוויח כסף, אחרי שכאמור פתחה חשבון  Arsmate, שם היא משתפת תמונות שלה בעירום, כשגם בחשבון האינסטגרם שלה היא לא משאירה יותר מדי מקום לדמיון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה