ויראלי

אוהד בוזגלו בהלם: זה מה שמגדת עתידות אמרה לאקסית - "פסיכופת"

טל הרוש, בת זוגו לשעבר של אוהד בוזגלו, העלתה סרטון ובו מגדת עתידות פותחת עבורה בקלפים ומספרת על אהובה לשעבר. בסרטון, מגדת העתידות מתחה ביקורת על התנהגותו של בוזגלו: "הוא משחק בקקה, יש נשים ששונאות אותו וזה יתנקם בו"
מערכת ice | 
אוהד בוזגלו ומריה (צילום אור גפן)
טל הרוש, כוכבת הרשת ובת זוגו לשעבר של אוהד בוזגלו, העלתה היום (רביעי) סרטון משעשע במיוחד לרשת החברתית "טיק טוק". בסרטון שהעלתה לפלטפורמה החברתית, הרוש תיעדה את עצמה בעת פגישה עם מגדת העתידות המוכרת סנא. הרוש, שהראתה לסנא את בן זוגה לשעבר, אוהד בוזגלו, וביקשה לקבל עליו מידע, אמרה למגדת העתידות שפותחת בקלפים ובקפה: זה הוא, הוא מזל גדי".
לאחר שזו שאלה מי שמו של בן זוגה לשעבר, ומה שמה של הרוש, סנא החלה לערבב את הקלפים ולפזר אותה על השולחן. "וואי, הנר הזה נכבה, הבחור הזה מכושף", אמרה מגדת העתידות לכוכבת הרשת.
 בהמשך הסרטון, פנתה סנא לטל הרוש וסיפרה כי הוא נמצא במערכת יחסים עם אישה מסוימת: "תקשיבי טוב, הבחור הזה חזר אליה דרך כישוף. הוא בן אדם מבולבל אבל מגיע לו, את יודעת למה מגיע לו? כי הוא מניאק".
מגדת העתידות מתחה ביקורת חריפה על התנהגותו של אוהד בוזגלו ואמרה: "הוא בחור בוגדני, הוא אוהב נשים, עובד על נשים, לא אכפת לו מנשים. הוא לא אמין לאף אישה. הוא בן אדם מאוד תרבותי מאוד אינטליגנט אבל הוא פסיכופת, אבל חבל עליו, למה עוד מעט איזה משהי, אני לא רוצה להגיד מי, עוד מעט תראי עוד חודש חודשיים שלושה מישהי תסגור אותו".
הרוש, שמקשיבה בעיקר לדבריה של סנא, וזו המשיכה לספר לה על בן זוגה לשעבר: "אני גם לא אגיד לו, אבל שזה יקרה הוא יבוא ויגיד לי. הוא משחק בקקה, יש נשים שמאוד שונאות אותו וזה יתנקם בו. מחליף את הנשים כמו גרביים. יש לו לב טוב אבל הוא מאוד שחקן".
סנא התייחסה למערכת היחסים המתוקשרת שנערכה בין השניים ואמרה להרוש: "יש לו רגשות אלייך, הוא אומר שהוא לא אוהב אותך, הוא שקרן. יש לו רק משיכה אבל הוא לא יודע מה לעשות עם עצמו, הוא מבולבל".
 
@tal_harush4 הדבר הכי הזוי שקרה לי😅 #אוהדבוזגלוטלהרוש #טלהרוש #אוהדבוזגלו #אובססיבית ♬ original sound - טל הרוש
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה