ויראלי

שרית חדד נפרדת בכאב: "איזה יום עצוב"

הזמרת ספדה לליאור פרחי: "ליאור, איזה איש יקר ואהוב היית, הייתה לי הזכות לעבוד וליצור איתך, איש מוכשר שהמוזיקה זרמה לו בנשמה, בעיקר, בן אדם עם לב ענק. תהיה נשמתך צרורה בצרור החיים, אמן. איזה יום עצוב"
מערכת ice |  2
שרית חדד (צילום אינסטגרם/ שרית חדד)
עולם התרבות בישראל הוכה אמש [שני] בתדהמה, כאשר ליאור פרחי, מהזמרים המוכרים ביותר בז'אנר הים תיכוני, נפטר בגיל 53 בעקבות דום לב. מוזיקאים וחברים ספדו לו ברשתות החברתיות.
שר התרבות והספורט מיקי זוהר כתב. "הצטערתי לשמוע על לכתו בטרם עת של הזמר ליאור פרחי ז"ל, אדם ששימח תמיד מהלב וראה במוזיקה זכות ואהבת חיים. ליאור היה אדם נעים הליכות שעיקר פועלו היה למען אנשים לשמוח ולשמח בעזרת כישרון השירה המהדהד והחיוך הרחב שאפיין אותו. יהי זכרו ברוך".

קובי פרץ ספד : "נדהמתי לשמוע את הבשורות הקשות על מותו בטרם עת של חברי ליאור פרחי, זמר ענק ואיש מיוחד עם לב זהב. רק לפני שבוע אשתי ענבל וליאור נפגשו בחוג הכדורגל של הילדים ודיברו על הא ועל דא. אנחנו מכירים שנים רבות ותמיד שמרנו על כבוד ופרגון. התחלנו בתחום בערך באותו הזמן לפני כמעט 30 שנה והופענו יחד המון. עוד מתקופת הסהרה ברעננה...מי ייתן ליאור ותנוח על משכבך בשלום. ברוך דיין האמת. ת.נ.צ.ב.ה".
"ליאור, איזה איש יקר ואהוב היית, הייתה לי הזכות לעבוד וליצור איתך, איש מוכשר שהמוזיקה זרמה לו בנשמה", הוסיפה שרית חדד, "ובעיקר, בן אדם עם לב ענק. תהיה נשמתך צרורה בצרור החיים, אמן. איזה יום עצוב".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ?
    מומו 02/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי הוא ? ז"ל
    סגור
  • 1.
    ליאןר פרחי ,ז"ל
    אמירה 02/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עצוב מאוד מת צעיר מאוד ליאור פרחי.ת.נ.צ.ב.ה.??????
    סגור