מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: אייל גולן ושרית חדד בפסגה, מדונה בקאמבק

בקרב השירים המושמעים ביותר, "צוחקת ובוכה" של עדן חסון במקום הראשון עם 186 השמעות לפני "דם שלי" של עדן בן זקן עם 145 השמעות. בקרב הזמרים הבינלאומיים, להקת הביטלס ממשיכה להוביל והמלכה האם נכנסה לחמישייה. את רשימת השירים הלועזיים מובילה אריאנה גרנדה עם השיר "Yes, And"
מערכת ice | 
עומר אדם, אייל גולן (צילום פלאש 90/ דוד כהן, אריה לייב אברמס, freepik, vecteezy)
דירוג תחנות הרדיו השבועי של אתר ice שמתפרסם הבוקר (ראשון) מציב את אייל גולן שוב במקום הראשון, לאחר שהזמר המצליח זכה לבכורה עם 559 השמעות, לעומת 532 של ארצי. במקום השלישי עדן חסון עם 431 השמעות, שרית חדד במקום הרביעי עם 410 ועומר אדם סוגר את החמישייה הראשונה עם 387 השמעות, אריק איינשטיין שבילה את השבועות האחרונים בצמרת נדחק אל מחוץ לחמישייה הראשונה.

בקרב השירים המושמעים ביותר, "צוחקת ובוכה" של עדן חסון במקום הראשון עם 186 השמעות לפני "דם שלי" של עדן בן זקן עם 145 השמעות. "נהר הדמעות" של שלמה ארצי ופאר טסי במקום השלישי עם 125 השמעות, לפני "מלאכים במדים" של קובי אפללו עם 111. שירו של רותם כהן "מי ששונא אותך ימות" סוגר את החמישייה הראשונה עם 107 השמעות.
בקרב הזמרים הבינלאומיים, להקת הביטלס ממשיכה להוביל עם 140 השמעות, לפני קולדפליי עם 111 השמעות, אלטון ג'ון עם 88, אדל עם 75 השמעות ומדונה המלכה האם סוגרת את החמישייה הראשונה עם 75 השמעות.
 
את רשימת השירים הלועזיים מובילה אריאנה גרנדה עם השיר "Yes, And" שזכה ל-49 השמעות, "Flowers" של מיילי סיירוס במקום השני עם 39 השמעות לפני "Turn The Lights Back On" של בילי ג'ואל עם 37 השמעות, "Greedy" של טייט מקריי עם 36 השמעות ו-"Selfish" של ג'סטין טימברליין עם 30 השמעות בלבד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה