מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: אייל גולן מציג מהפך בפסגה

דירוג תחנות הרדיו של ישראל ממשיך במגמה הזיגזג כאשר אייל גולן חוזר לראש רשימת האמנים הישראלים המושמעים על חשבונו של שלמה ארצי, "נהר הדמעות" הוא השיר המושמע ביותר בשבוע האחרון, הביטלס בראש האמנים הבינלאומיים המושמעים ביותר
מערכת ice | 
אייל גולן (צילום אלוני מור, pixabay)
דירוג תחנות הרדיו השבועי מציג שוב מהפך בפסגת האמנים המושמעים ביותר, לאחר שאייל גולן עקף את שלמה ארצי עם 578 השמעות, לעומת 550 ועלה למקום הראשון. במקום השלישי פאר טסי עם 440 השמעות, עדן חסון במקום הרביעי עם 426 ושרית חדד סוגרת החמישייה הראשונה עם 424 השמעות, אריק איינשטיין שבילה את השבועות האחרונים בצמרת נדחק אל מחוץ לחמישייה הראשונה.
בקרב השירים המושמעים ביותר, "נהר הדמעות" של שלמה ארצי ופאר טסי במקום הראשון עם 171 השמעות לפני "מי ששונא אותך ימות" של רותם כהן עם 148 השמעות. "דם שלי" של עדן בן זקן במקום השלישי עם 141 השמעות, לפני "אין לי מקום אחר" של איתי לוי עם 119. שירו של ליאור נרקיס "בסוף הכל יהיה בסדר" סוגר את החמישייה הראשונה עם 112 השמעות.
בקרב הזמרים הבינלאומיים, להקת הביטלס ממשיכה להוביל עם 126 השמעות, לפני אלטון ג'ון עם 83, קולדפליי עם 81, אדל עם 78 ואד שירן סוגר את החמישייה הראשונה עם 78 השמעות.
את רשימת השירים הלועזיים מובילה אריאנה גרנדה עם השיר "YES AND" שזכה ל-53 השמעות, "GREEDY" של טייט מקריי במקום השני עם 46 השמעות לפני WATER של טילה עם 33 השמעות, "SELFISH" של ג'סטין טימברלייק עם 28 השמעות ו-DREAMING של מרשמלו, פינק אנד סטינג עם 24 השמעות בלבד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה