מדדים ומחקרים

עידן עמדי והסיקור סביב פציעתו | הנושאים החמים השבוע בתקשורת

על פי חברת MIG Ai המתמחה בניטור וניתוח מידע תקשורתי, חברתי ועסקי, הנושא המדובר של השבוע הוא מצבו הרפואי של הזמר עידן עמדי עם אלפי אזכורים. אילו פוסטים זכו לשיתופים ותגובות רבות? 
מערכת ice | 
עידן עמדי (צילום אינסטגרם)

חברת MIG Ai המתמחה בניטור וניתוח מידע תקשורתי, חברתי ועסקי, מציינת כי הנושא המדובר של השבוע עסק במצבו הרפואי של הזמר עידן עמדי. כזכור, ביום שני מצבו הרפואי של הזמר הוגדר קשה, בעקבות פציעתו מרסיסים בעת הלחימה ברצועת עזה. בימים אלו, מצבו הרפואי של עמדי מוגדר ביציב ולא נשקפת סכנה לחייו.

רק שלשום (רביעי), הודה על הדאגה הרבה שקיבל בעקבות פציעתו ומסר: "אני אהיה בסדר, מה שחשוב זה שנישאר חזקים ביחד". על פי ניתוח הנתונים של חברת MIG Ai, מצבו הרפואי של עידן עמדי זכה ל-847 אזכורים בערוצי הטלוויזיה והרדיו, 254 אזכורים נרשמו בעיתונות הכתובה ובאתרי החדשות השונות זכה הנושא ל2,400 אזכורים.

ברשתות החברתיות, מצבו הרפואי של הזמר גרף  38,708 אזכורים, 71,409 תגובות ו-1,555,212 לייקים.  ברשת החברתית "פייסבוק", הפוסט שזכה לשיתופים ולתגובות רבות הוא הפוסט של אשת התקשורת והעיתונאית סיון רהב מאיר שאיחלה רפואה שלמה לזמר עידן עמדי ואף חשפה על ההתכתבות האחרונה עימו: "מכל התארים של הזמר, היוצר, השחקן והלוחם עידן עמדי, הוא הפך עכשיו לעידן בן טובה. זה השם שלו לתפילות לרפואה שלמה, אחרי שנפצע קשה בעזה. בדקתי בווטסאפ מה ההודעה האחרונה שעידן שלח לי ונדהמתי מהמסר. זה היה קישור לשיר שלו 'ממשיך לצעוד', שיר שהוא כתב על הרב ישראל מאיר לאו".


(קרדיט: מתוך הפייסבוק של סיון רהב מאיר)

גם העיתונאי עמית סגל התייחס למצבו הרפואי של הזמר האהוב וכתב בין היתר: "הפציעה של עידן עמדי לא יוצאת לי מהראש. בעולם המערבי שבו אמנים מתחבאים מאחורי פוסטים נבובים ומהונדסים, הוא ואחרים יצאו למלחמה, וכמותם רבים רבים".

(קרדיט: מתוך הפייסבוק של עמית סגל)


ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר), מצבו הרפואי של עמדי זכה לאזכורים רבים גם למשתמשים שהכירו את הזמר בזכות כיכובו בסדרת הדרמה "פאודה". המשתמש  "Aditya Raj Kaul" צייץ על מצבו הרפואי של הזמר וכתב בין היתר: "עידן עמדי, הידוע בשל השתתפותו בסדרת הדרמה "פאודה", נפצע באופן קשה במהלך פעילות מלחמתית נגד הטרור של ארגון 'חמאס'".
 


 מייקל דיקסון, משתמש נוסף שהזכיר את מצבו הרפואי הקשה של הזמר, אשר ידוע בעולם בשל השתתפותו בסדרה הדרמה עטורת הפרסים "פאודה", ציין כי "הוא נחשב למפורסם הישראלי הראשון שנפצע בעת הלחימה מאז אירועי הטבח של ה-7 באוקטובר".
 



ברשת החברתית "אינסטגרם", "stand with us", הארגון הבין לאומי אשר עוסק בהסברה ישראלית בעולם פרסם פוסט על מצבו הרפואי של הזמר האהוב. בפוסט נכתב: "ליבנו ומחשבותינו עם הזמר הישראלי ושחקן 'פאודה', עידן עמדי, שנפצע באופן קשה בעת לחימתו מול ארגון הטרור חמאס בעזה".

ברשת החברתית "טיק טוק", הסרטון שעסק במצבו הרפואי הקשה של הזמר אשר גרף לייקים ותגובות רבות הינו הסרטון של המשתמשת  "lirihaliva12" אשר צילמה עצמה עם השיר של עמדי הנקרא "נגמר". בסרטון הופיע הכיתוב: "מתפללים לשלומו של עידן, אתה הגיבור בסיפור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה