מדדים ומחקרים

כמעט 6 מיליון דולר לאבטחה צמודה? הסכומים האסטרונומיים נחשפים

עד כמה רחוק מנכ"לים מוכרים בעולם מוכנים לשלם עבור תחושת ביטחון אישי? מידע חדש שנחשף מגלה כי הסכומים מגוונים מאוד. מנכ"ל אפל, טים קוק, משקיע סכום מעט גבוה יותר מחצי מיליון דולר. עוד ברשימה: מנהלי וולט דיסני ונטפליקס. וגם: מה אפשר ללמוד מכל המידע הזה?

מערכת ice | 
אפל וגוגל (צילום unsplash)
עם ההצלחה, מגיע פעמים רבות הצורך בשמירה על פרטיות. אנשי עסקים מצליחים ברחבי העולם הם מושא לרדיפה של כלי התקשורת, ופעמים רבות מהווים גם יעד לגורמים עוינים. לפיכך, רבים מהם נדרשים לפתוח את הכיס לטובת השקעה באבטחה אישית. מדובר בלא פחות מתקציבי עתק, שפעמים רבות מוקצים לאבטחה צמודה שתסייע להם לנשום לרווחה.
מידע שנחשף בעמוד האינסטגרם הפופולרי wealth מגלה לנו כמה באמת משלמים המנכ"לים הגדולים בעולם על אבטחה אישית - והתוצאות מפתיעות ביותר.

כמה ישלם טים קוק, מנכ"ל חברת אפל? (אילוסטרציה, קרדיט: shutterstock)
מנכ"ל חברת אפל טים קוק משלם כ-591 אלף דולר (שווה ערך למעט יותר משני מיליון שקלים). בסכום זה הוא דואג לעצמו לאבטחה צמודה. מסתבר שזהו המחיר הנמוך ביותר ברשימה. מיד אחריו מגיע בוב אייגר, מנכ"ל חברת וולט דיסני שישלם לא פחות מ-830 אלף דולר. בהמשך מגיעים טד סרנדוס מנכ"ל נטפליקס יחד עם ג'ף בזוס מנכ"ל אמזון שמשלמים כל אחד סכום שנע סביב ה- 1.5 מיליון דולר, רק לצרכי אבטחה.
בפסגת הרשימה מנכ"ל גוגל, סונדאר פיצ'אי, שנאלץ להיפרד למען הגנה מסכום אסטרונומי של - שימו לב - 5.9 מיליון דולר. מדובר בסכום מופלג לאין שיעור, העשוי לנבוע מאידיאולוגיה אישית בה הוא מאמין. למרות זאת, ​חשוב לציין שלא צוין אם הסכומים שמשולמים הם פר חודש או שנה. הנתונים יכולים ללמד אותנו על האופי של המנכ"לים השונים ועל תחושת הביטחון האישי שהם חווים, מאלו שמשלמים מאות אלפי דולרים ועד אלו שישלמו מיליונים. מסתבר שאנשים מוכנים ללכת רחוק במיוחד כדי לישון טוב בלילה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה