מדדים ומחקרים

חברת ESET מצטיינת בשירות לקוחות: זה הפרס שגרפו

חברת ESET זכתה בהצטיינות בתואר "בחירת הלקוחות" בדו"ח Gartner Peer לשנת 2023. למעלה מ-97% מהדירוגים העניקו ל-ESET חמישה או ארבעה כוכבים
מערכת ice | 
גביע - אילוסטרציה AI (צילום shutterstock)
חברת אבטחת המידע ESET זוכה בתואר בחירת הלקוחות בדו"ח Gartner Peer Insights Customer Choice לשנת 2023 בהגנה על תחנות הקצה הודות לפתרון ההגנה ESET PROTECT.
ההכרה מבשרת על הצטיינות של ESET בחוויית השימוש של המשתמשים. לפי נתוני הדו"ח למעלה מ-97% מהדירוגים העניקו ל-ESET חמישה או ארבעה כוכבים.
בחלק משמעותי ממאות הביקורות במסגרת הדוח, הלקוחות הביעו הערכה לפתרונות ESET PROTECT הודות ליכולות, תהליך המכירה, ההטמעה ושירות התמיכה. הדוח מתמקד בחוויות של עמיתים וביישום ותפעול של פתרון ההגנה, והינו משאב רב ערך עבור מקבלי החלטות IT המחפשים את פתרון ההגנה עבור הארגון שלהם.
ESET PROTECT מתמקדת בצרכי הלקוחות בעולם האמיתי ונמצאת בפיתוח מתמיד על מנת להגיב לדרישות האבטחה המשתנות של העסקים.
ב-ESET מוסרים כי: "אנו מאמינים שההכרה הזו מחזקת את העובדה שאנחנו בדרך הנכונה, ומאשרת פעם נוספת את המחויבות הבלתי מעורערת שלנו להגן באופן מתמשך על הלקוחות שלנו במאמציהם הדיגיטליים.
אנו אסירי תודה על המשוב החיובי של הלקוחות, אשר משפיע גם על קבלת ההחלטות הקשורות לפיתוח הפתרונות שלנו. אנו נמשיך לחדש ולחתור למצוינות כדי להבטיח שצורכי אבטחת הסייבר של לקוחותינו ייענו בדיוק ובזהירות מירבית."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה