מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: אושר כהן חוגג כפליים; אודיה מציגה נוכחות נשית

הדירוג השבועי של ספוטיפיי כבר כאן ומציג הפעם מעט נוכחות נשית בעזרת אודיה וטיילור סוויפט. אושר כהן מככב פעמיים באותו הדירוג ועדן חסון מככב בתור האומן המושמע ביותר
מערכת ice | 
אושר כהן (צילום שי כהן ארבל, shutterstock)
השבוע האחרון של אוגוסט חלף ודירוג ספוטיפיי מציג לנו את התמונה העדכנית ביותר באשר לשירים, האומנים והאלבומים המואזנים ביותר בפלטפורמה. ברשימת השירים המואזנים ביותר נמצא את "אהבה" של אושר כהן במקום הראשון עם 355,469 האזנות.

עדן חסון ושיתוף הפעולה עם דולי ופן, "לאהוב אותך כל יום", נמצא במקום השני עם 267,917 האזנות. אושר כהן מככב שוב ברשימה ובפרט בשלישייה העליונה, בזכות השיר "ככה וככה" שזכה ל-265,485 האזנות. סטטיק ו"רונדלים" מגיעים למקום הרביעי בזכות 209,244 האזנות. אודיה ו"אינטלקטוערסית" הגיעה למקום החמישי עם 169,811 האזנות. 
רשימת האומנים המובילים מכתירה את עדן חסון כאומן המואזן ביותר. אחריו אושר כהן במקום השני, אייל גולן במקום השלישי בלבד, עומר אדם במקום הרביעי, ולא אחרת מאשר טיילור סוויפט במקום החמישי.

ברשימת האלבומים המובילים נמצא את עומר אדם ו"סוף העולם" במקום הראשון. סטטיק ממשיך לככב ברשימה עם "לירז". אימג'ן דרגונס שרק הרגע ביקרו אצלנו מגיעים למקום השלילי עם האלבום "מרקורי". אייל גולן במקום הרביעי עם "2023", ואודיה סוגרת את הרשימה עם האלבום "האמת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה