תקשורת ומדיה

ספוטיפיי חושפת: מה היה השיר המושמע ביותר הקיץ?

ספוטיפיי מסכמת את הקיץ וחושפת מה היו השירים הפופולריים ביותר בקיץ 2023 בישראל ובעולם
מערכת ice | 
להיטי הקיץ של ספוטיפיי (צילום ספוטיפיי)
רגע לפני החזרה ללימודים ספוטיפיי מסכמת את הקיץ וחושפת מה היו השירים הפופולריים ביותר בקיץ 2023 בישראל ובעולם. החברה מדווחת כי 95% מהשירים המושמעים ביותר הקיץ שייכים לאמנים ישראלים.
בארץ היה חם במיוחד, כשכל עשרת המקומות הראשונים שמורים לאמנים ישראלים, למעשה, רק זמרת בינ״ל אחת השתחלה לרשימת 20 הראשונים - לורין עם Tattoo שכולנו זוכרים היטב מהאירוויזיון. זהו טרנד שאנחנו רואים בשנים האחרונות שהגיע לשיאו עם הרשימה הזו שהיא כולה כחול לבן. את המקום הראשון לקח תיק קטן של סטילה ו-Ness, מיד אחריו לאהוב אותך כל יום של עדן חסון ודולי ופן, ובמקום השלישי רונדלים מתוך אלבום הבכורה של סטטיק.
הזמר עדן חסון שורף את טבלת הדירוג שארבעה שירים שלו נכנסים מתוך עשרים השירים ברשימה. עוד הישג מרשים נרשם לנועה קירל ששני שירים שלה תופסים מקום בעשיריה הראשונה של הדירוג.
בזירה הבינלאומית עם יותר מ-390 מיליון השמעות השיר המושמע ביותר הקיץ הוא Ella Baila Sola של Eslabon Armado ו- Peso Pluma, במקום השני WHERE SHE GOES של Bad Bunny ובמקום השלישי Seven (feat. Latto) של Jung Kook ו- Latto .
בנוסף, מבחינה עולמית אנחנו רואים עליה דרמטית של ז׳אנר המוזיקה המקסיקנית, עם עלייה של כ-430% בהאזנות בחמש השנים האחרונות. בטופ ה-20 הגלובאלי נמצאים שני שירים של Peso Pluma: La Bebe - Remix ו- Peso Pluma: Bzrp Music Sessions, Vol. 55.
מלבד זה הכוח הנשי ממשיך לכבוש את המצעדים, וזה לא פלא בקיץ של ״ברבי״. השירים Cruel Summer של טיילור סוויפט, vampire של אוליביה רודריגז, Flowers של מיילי סיירוס, Dance The Night (From Barbie The Album) של דואה ליפה, Kill Bill של סזה, מככבים כולם בעשרים המושמעים ביותר בעולם הקיץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה