מדדים ומחקרים

הגלידה האהובה ביותר בארץ: זו הבחירה של הישראלים בסקר הגדול

אלפי אנשים אכלו, הצביעו והכריעו: אלו הגלידריות האהובות ביותר בישראל

איתן לויטס |  1
גלידריות (צילום shutterstock)
בשנים האחרונות בישראל נראה שבכל מקום שנאמר גלידה, נאמר גם השם "גולדה". מותג הגלידה המצליח כבש את הרחובות, הקניונים והמרכזים המסחריים ברחבי הארץ, ועם צבירת הרווחים צבר גם ביקורת על שתלטנות וכוחנות בענף שנשאר מבוזר לאורך השנים בלי גורם דומיננטי. 
אולם, כפי שרואים בדירוג של גוגל, בראש הגלידריות האהובות ניצבות עדיין גלידריות עצמאיות שבנו וקנו את אמונם של הלקוחות שחוזרים כל קיץ מחדש. 
בדירוג התייחסנו רק לגלידריות שדירגו אותן יותר מ-1000 איש, מה שמעיד על פרסום וקהל מגוון, ובמקרה של דירוג גבוה, גם הסכמה רחבה על רמתה של הגלידה. הסתייגות קטנה: יש גם בעלי עסקים שמודעים היטב לדירוג בגוגל, ופועלים כדי לשכנע את הסועדים לדרג אותן.
וכעת לתוצאות: 
הגלידריה שדוגרה הכי גבוה בישראל על פי גולשי גוגל ישראל, היא גלידה ארטה ברח' נחלת בנימין בת"א. הגלידריה זכתה לדירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים, ודורגה ע"י יותר מ-2,000 איש.

במקום השני, גלידריית פיני לק ברח' אילות באילת, שזכתה לציון דומה עם כ-1,100 לקוחות מרוצים. שלישית היא גלידה תל אביבית בשם אוטלו, הממוקמת ברח' זידינגוף. אולטו קיבלה ציון של 4.6 מכ-3,500 איש שאכלו ודירגו.
במקום הרביעי עם ציון דומה של 4.6, גלידה בוזה מהשוק בעיר מעלות-תרשיחא, שדורגה בידי כ-1,900 איש. סוגרת את החמישייה, הוא סניף גלידה גולדה בטיילת ראשון לציון, שדורג במקום הגבוה ביותר בישראל מבין כ-130 סניפי של הרשת. הגלידרייה קיבלה ציון של 4.5 עם כ-2,800 מדרגים.
אחרי גולדה ראשל"צ היא גולדה ברח' שחם בפתח תקווה, עם ציון דומה וקצת פחות מדרגים. 4.5 כוכבים קיבלה גם חנות המפעל של בן&ג'ריס ברח' המיסב ביבנה, ועוד חמישה סניפים נוספים של גולדה (בסדר יורד לפי כמות המדרגים): גולדה בת ים, דרך בן גוריון; גולדה כפר סבא, שד' ויצמן; גולדה גבעת שמואל, הערבה; גולדה אשקלון, שד' דרום אפריקה; גולדה קריית ביאליק, הקריון.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פיני לק , אילת?
    פיני 07/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זו המצאה?
    סגור