מדדים ומחקרים

דירוג חברי הכנסת: מי נעדר הכי הרבה מהמליאה השבוע?

הקואליציה ממשיכה להרשים בכל הנוגע לנוכחות שלה במשכן הכנסת ובשבוע החולף נרשם דירוג נאה בפסגה למפלגות הקואליציה ומי סוגרת את הרשימה? 

דוד זולדן |  1
שיאני נוכחות בכנסת (צילום pixabay, פלאש 90/ יונתן זינדל, shutterstock)
יו"ר ועדת חוקה ומשפט, ח"כ שמחה רוטמן מהציונות הדתית הוא שיאן הנוכחות במשכן הכנסת בשבוע החולף ואחריו מובילים אחר כבוד נציגי הקואליציה בפסגה. שיאני הנוכחות בכנסת מגיעים לשיאים חדשים ועם עשירייה שלמה שמסכמת שבוע בהיקף שעות גבוה מהיקף משרה מלאה ומי חברי הכנסת שסוגרים את הרשימה?
בדירוג חברי הכנסת מהשבוע החולף כובש את הפסגה עם 79:51 שעות נוכחות. ח"כ ישראל אייכלר מיהדות התורה מתמקם במקום השני עם 53:07 שעות נוכחות וח"כ אופיר כץ מהליכוד מתברג במקום השלישי עם 46:24 שעות נוכחות. ח"כ ניסים ואטורי צובר 42:27 שעות נוכחות ובמקום החמישי לימור סון הר מלך עם 45:18 שעות נוכחות.
הקואליציה הנוכחית ממשיכה להרשים בכל הנוגע לנוכחות שלה במשכן הכנסת ובשבוע החולף נרשם דירוג נאה בפסגה למפלגת הליכוד ומי סוגר את הרשימה? במקום האחרון בולטת שרת החינוך לשעבר, ח"כ יפעת שאשא ביטון מהמחנה הממלכתי עם 00:00 שעות נוכחות - שנעדרה מהמליאה בעקבות משלחת של הכנסת למרוקו לכנס ה-IPU שם ייצגה את מדינת ישראל. במקום לפני האחרון ח"כ צביקה פוגל מעוצמה יהודית עם 00:00 שעות נוכחות כאשר ח"כ דן אילוז מהליכוד מתברג שלישי מהסוף עם: 00:00 שעות נוכחות ובמקום החמישי מלמטה מתמקם ח"כ אלעזר שטרן מיש עתיד עם: 11:59. 
נציין כי בפירוט השעות נרשמו מספר לילות שבילה הח"כ במשכן שרשמו לו רצף דו ספרתי משמעותי. המגמה המסתמנת ובעצם מאז שיצאה לדרך ממשלת נתניהו השישית מעידה על נוכחות בולטת של הקואליציה במהלך חצי השנה האחרונה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שאלה לעורך
    יוסף 06/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה לא מצויין שצביקה פוגל היה בחו״לֹ?
    סגור